Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   scheldpost (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121713)

eno2 14 april 2009 09:54

scheldpost

Is er iets te doen tegen het (herhaald) krijgen van scheldpost van bepaalde mede-forummers?

roodhaar 14 april 2009 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4060120)
Is er iets te doen tegen het (herhaald) krijgen van scheldpost van bepaalde mede-forummers?

is dat via je privé berichten of email ?8O

of gewoon in een topic...

Heb ze zelf ook al gekregen ,heb maar laten begaan.

Txiki 14 april 2009 11:55

Ik krijg nooit iets :cry:

De_Laatste_Belg 14 april 2009 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4060280)
Ik krijg nooit iets :cry:

Hahaha ! Toch wel. Ik herinner mij iets ... uhhhh .. maar dat heb je heel gemoedelijk bijgelegd.

eno2 16 april 2009 09:17

Citaat:

Het vervelende is, dat je die scheld-PB's moet openen, om ze te kunnen wegflitsen.

eno2 20 april 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4062401)
Het vervelende is, dat je die scheld-PB's moet openen, om ze te kunnen wegflitsen.

Waarbij een flits van de inhoud haast onvermijdelijk is.

Kadee 20 april 2009 11:10

Citaat:

Als het gaat om posts op het forum kan u die gewoon rapporteren. Privéberichten ligt iets moeilijker, omdat wij dat als privé beschouwen en het deontologisch slechts te verantwoorden is in die berichten te lezen als het om werkelijk problematische zaken gaat waar de wetgeving op van toepassing is (doodsbedreigingen en dergelijke).

eno2 21 april 2009 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 4067635)
Als het gaat om posts op het forum kan u die gewoon rapporteren. Privéberichten ligt iets moeilijker, omdat wij dat als privé beschouwen en het deontologisch slechts te verantwoorden is in die berichten te lezen als het om werkelijk problematische zaken gaat waar de wetgeving op van toepassing is (doodsbedreigingen en dergelijke).

OK Kadee. Zover kwam het nog niet.

:-)

Het zou me logisch lijken, dat je van iemand op de negeerlijst geen PB's kan krijgen. Is dat zo?

Dronkoers 21 april 2009 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4068812)

Het zou me logisch lijken, dat je van iemand op de negeerlijst geen PB's kan krijgen. Is dat zo?

Ge krijgt die wel, maar da's zoals hier dan: "dit bericht is verborgen omdat deze persoon op uw negeerlijst staat"

Dan kies je zelf wat je ermee doet eh ;-)

vlijmscherp 21 april 2009 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 4068877)
Ge krijgt die wel, maar da's zoals hier dan: "dit bericht is verborgen omdat deze persoon op uw negeerlijst staat"

Dan kies je zelf wat je ermee doet eh ;-)

heb jij dan mensen op je negeerlijst?? 8O

Zwartengeel 21 april 2009 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4068812)

Als je dan de mods op je negeerlijst zet, dan kunnen die je dus technisch gezien geen bericht sturen om je te melden dat je geband bent. ;-)

eno2 22 april 2009 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4068964)
Als je dan de mods op je negeerlijst zet, dan kunnen die je dus technisch gezien geen bericht sturen om je te melden dat je geband bent. ;-)

Mijn postbus zit vol, en toch schuiven de mods daar aan...

De_Laatste_Belg 22 april 2009 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4070369)

Nog wat 'attachments' uploaden. Zodat ook die jouw toegemeten ruimte vol zit. Ik denk dat 't dan wel (abrupt) ophoudt.

Flanelcondoom 22 april 2009 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 4070369)

Mag ik weten wie het doet?

Rudy 22 april 2009 13:41

Citaat:

Uiteraard. Gewoon negeren. Net zoals tegenover wie zich permanent uitslooft zichzelf te beklagen.

mie1967 23 april 2009 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4070584)
Uiteraard. Gewoon negeren. Net zoals tegenover wie zich permanent uitslooft zichzelf te beklagen.

:lol: makkelijker gezegd dan gedaan hé

mie1967 23 april 2009 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kadee (Bericht 4067635)

dus moegeprovoceerde forumleden kunnen beter een pb'tje sturen dan een scheldwoord te laten vallen op t forum :?

duidelijke tip in elk geval ... :roll:

eno2 23 april 2009 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4070584)

Ga je weer met een aanvalletje komen, jongetje?

Over armoede mag je je inspiratie niet laten uitvloeien zeker, omdat dat klagen zou zijn.

Wat je zegt raakt noch kant noch wal.

Want je bent verplicht van een PB te openen voor dat je kennis kan nemen van de inhoud.

Overigens negeer ik jouw Koninklijke Fletsheid al meer dan een jaar, sinds je mij eens volkomen absurd voor "spam" hebt laten bestraffen. Eeen straf die later door moderatie in "reclame" omgezet is:-D

Ziezo, nu kunnen we elkaar weer wederzijds volop negeren.

eno2 23 april 2009 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4070445)
Mag ik weten wie het doet?

Neen, want mijn bedoeling is niet persoonlijk retaliëren maar hoe het kan vermeden worden in het algemeen, of door mij vermeden in het biezonder.

eno2 23 april 2009 10:00

Wie zelf geen draadje kan spinnen, kan het de anderen nog altijd verwijten...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be