![]() |
Het bordeel binnen Lijst De Decker (LDD)
Ik ben geen grote fan van De Morgen, maar hetgeen hieronder staat is een schot in de roos. Lees maar zelf:
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinds LDD haar separatisme-standpunt heeft afgezworen heeft de partij geen enkele geloofwaardigheid meer. Met alle winden mee.
|
interessant zou zijn om eens te peilen welk profiel de ldd kiezer heeft,
de vtm kijkers? |
Citaat:
|
Is wat nu regeert veel beter?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De francofone versie van "solidariteit" dus....Alles voor ikke ,en de rest mag stikken... |
Citaat:
|
Ik heb dat stukje eerder vandaag de dag gelezen en ik vond dat eigenlijk gewoon compleet achterlijk, belachelijk, goedkoop en wat weet ik nog allemaal. Dat zou ik over geen enkele partij grappig of 'in de roos' vinden.
Maar misschien is dat het niveau dat jullie graag hebben, he. |
Nja DeMorgen zeikt al 30 jaar op zijn Demorgens op "rechts" en ondertussen staat links waar het staat. Misschien moeten ze bij De Morgen zich wat meer vragen stellen bij het hoe het komt dat een SP.a het moet afleggen van zo'n zootje ongeregeld en wat meer inspanningen doen om links op te bouwen in plaats van alleen maar rechts af te zeiken.
|
Hugo Camps is een vieze oude man die alleen maar negatieve toon in zijn schrijfsels kan leggen.
Waarschijnlijk is hij fel gefrustreerd en is dit zijn therapie. |
Een goed en grappig stuk. Meer van dat.
|
Citaat:
De gemiddelde LDD-kiezer is enerzijds een populistisch oud-VB aanhanger die niks met het nationalisme te maken heeft en anderzijds een gefrustreerde zelfstandige die zaagt over de belastingen. |
Ons arme Patricia ! Van de 'pijplijn' naar het bordeel !!
|
Citaat:
De Dekker heeft zich uitgesproken tegen het VB, hij wil met de VLD/CVP regeren. Wie nu denkt dat men op dat programma stemmen zal afpakken van het VB is niet goed wijs. |
[googlevideo]-7947187617697924040[/googlevideo]
Wat is hiervan de bedoeling in feite? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be