Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Het bordeel binnen Lijst De Decker (LDD) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121736)

Antoon 14 april 2009 21:23

Het bordeel binnen Lijst De Decker (LDD)

Ik ben geen grote fan van De Morgen, maar hetgeen hieronder staat is een schot in de roos. Lees maar zelf:

Citaat:

Het bordeel binnen ldd zal alleen maar groter worden. Dat krijg je als een partij die alleen maar bestaat uit overlopers, gemankeerde acteurs en gefrustreerde universiteitsprofessoren succes dreigt te hebben. Ze vechten elkaar de tent uit, deze plechtige communicanten van macht na een verloren leven. Stel dat er nog enkele ministerportefeuilles in het mandje van de verzuring zouden liggen- alles wat bij ldd armen en benen heeft, zal gebroken worden. Inclusief schedelbreuk. Hollanditis op zijn LPF's. De zelfverklaarde democratie jmdd wil, na de maagdenoorlog, zelf de lijsten samenstellen. Wie dan nog misnoegd is vliegt eruit ! Linea recta de woestijn in. Mooi! Maar wat zou ldd nog zijn met aftrek van misnoegdheid? Meer dan een bingoavond voor zwakzinnigen ?? Zelf is dd gebouwd op eeuwige misnoegdheid. Neem hem het foeteren af en je houdt een inhalige middenstander over, zo grijs en grauw dat hij glimlachrondjes moet geven in het dodenrijk Benidorm. Thuis in oostende wil niemand nog weten van zijn bestaan. Zelfs duivenmelkers - dat curiosum van tolerantie- niet !
Zou dd ooit gehoord hebben van verzoening? van common sense? Van fragiel minderheidsdenken. Niet in dit ondermaanse ! Jm kan alleen per mokerslag en per houdgreep leven. Democratie van de wurggreep. Mag. Maar politiek is toch van een ander soort lijflustigheid dan een sportschool in de vroegere ddr. Zijn extreem liberaal getoeter ten spijt kan ik dd niet anders zien dan als afstands oostblokgeboefte. ( en nu komt de kers op de taart! hij leest vast angetje)!!!
Een krant die zichzelf respekteert, weegt niet op het stemgedrag van zijn lezers. Dus, lieve lezer: stem rustig voor ldd. Wat je dan krijgt aan de macht ?? Een gesticht!! Met een laatste keuze tussen diarree en constipatie ! Zelfs niet als de geweldige akteur deruwe, als hark in smoking, met anne de batzelier een tango komt dansen !

@ Hugo Camps - de Morgen

Kallikles 14 april 2009 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4060947)
Ik ben geen grote fan van De Morgen, maar hetgeen hieronder staat is een schot in de roos. Lees maar zelf:

Antoon, voor één keer ben ik het volmondig met jou eens.

liberalist_NL 14 april 2009 21:55

Sinds LDD haar separatisme-standpunt heeft afgezworen heeft de partij geen enkele geloofwaardigheid meer. Met alle winden mee.

globalmedia 14 april 2009 21:58

interessant zou zijn om eens te peilen welk profiel de ldd kiezer heeft,
de vtm kijkers?

toccata 14 april 2009 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4060967)
Antoon, voor één keer ben ik het volmondig met jou eens.

²!

alice 14 april 2009 22:03

Is wat nu regeert veel beter?

Everytime 14 april 2009 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4060993)
Sinds LDD haar separatisme-standpunt heeft afgezworen heeft de partij geen enkele geloofwaardigheid meer. Met alle winden mee.

Met alle objectiviteit, is er een partij in België (en ik heb het wel over heel België) die nog geloofwaardigheid heeft? Als men al politici in België had, zou het al een wonder zijn.

liberalist_NL 14 april 2009 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 4061015)
Met alle objectiviteit, is er een partij in België (en ik heb het wel over heel België) die nog geloofwaardigheid heeft? Als men al politici in België had, zou het al een wonder zijn.

Nou ja, de Franstalige partijen; die komen nog eens voor hun principes op!

LiberaalNL 14 april 2009 22:12

Citaat:

De jongerenorganisatie wil zwart op wit een onafhankelijk Vlaanderen en de LDD is niet tegen een onafhankelijk Vlaanderen wat nooit anders is geweest zo ver ik weet.

Patriot! 14 april 2009 22:28

Citaat:

Dat standpunt is er uiteraard nooit geweest.

Svennies 14 april 2009 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4061020)

Eerder eigen volk eerst,en voor het behoud van hun macht en middelen om grondige hervormingen te kunnen blijven blokkeren...

De francofone versie van "solidariteit" dus....Alles voor ikke ,en de rest mag stikken...

Everytime 14 april 2009 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4061020)

Ik vind ze helemaal niet geloofwaardig. Maar bon, het is ook waar dat ik de Belgische politiek minder en minder volg, Franse politiek vind ik persoonlijk boeiender. En in Frankrijk hebben ze tenminste politici.................

AdrianHealey 15 april 2009 01:09

Ik heb dat stukje eerder vandaag de dag gelezen en ik vond dat eigenlijk gewoon compleet achterlijk, belachelijk, goedkoop en wat weet ik nog allemaal. Dat zou ik over geen enkele partij grappig of 'in de roos' vinden.

Maar misschien is dat het niveau dat jullie graag hebben, he.

solidarnosc 15 april 2009 01:27

Nja DeMorgen zeikt al 30 jaar op zijn Demorgens op "rechts" en ondertussen staat links waar het staat. Misschien moeten ze bij De Morgen zich wat meer vragen stellen bij het hoe het komt dat een SP.a het moet afleggen van zo'n zootje ongeregeld en wat meer inspanningen doen om links op te bouwen in plaats van alleen maar rechts af te zeiken.

Vette Pois(s)on 15 april 2009 01:44

Hugo Camps is een vieze oude man die alleen maar negatieve toon in zijn schrijfsels kan leggen.

Waarschijnlijk is hij fel gefrustreerd en is dit zijn therapie.

Praetorian 15 april 2009 02:01

Een goed en grappig stuk. Meer van dat.

Félicien Bwanatongo 15 april 2009 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4060998)
interessant zou zijn om eens te peilen welk profiel de ldd kiezer heeft,
de vtm kijkers?

:roll: Een dooddoener die ze 15 jaar geleden over de VB-kiezer zeiden: " 't zijn allemaal dommeriken die naar VTM kijken".

De gemiddelde LDD-kiezer is enerzijds een populistisch oud-VB aanhanger die niks met het nationalisme te maken heeft en anderzijds een gefrustreerde zelfstandige die zaagt over de belastingen.

nihao 15 april 2009 08:07

Ons arme Patricia ! Van de 'pijplijn' naar het bordeel !!

HAMC 15 april 2009 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo (Bericht 4061181)
:roll: Een dooddoener die ze 15 jaar geleden over de VB-kiezer zeiden: " 't zijn allemaal dommeriken die naar VTM kijken".

De gemiddelde LDD-kiezer is enerzijds een populistisch oud-VB aanhanger die niks met het nationalisme te maken heeft en anderzijds een gefrustreerde zelfstandige die zaagt over de belastingen.

Wensdromen lijken me dat.

De Dekker heeft zich uitgesproken tegen het VB, hij wil met de VLD/CVP regeren.

Wie nu denkt dat men op dat programma stemmen zal afpakken van het VB is niet goed wijs.

circe 15 april 2009 09:02

[googlevideo]-7947187617697924040[/googlevideo]

Wat is hiervan de bedoeling in feite?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be