Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Rondhangjongeren zorgen voor overlast in vernieuwd zwembad te Antwerpen/stuivenberg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121747)

duveltje382 15 april 2009 07:59

Rondhangjongeren zorgen voor overlast in vernieuwd zwembad te Antwerpen/stuivenberg

Lees tekst (door beperking van posten door politics.be kan ik enkel de link maar zetten van ATV)http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957

Buiten dat jongeren van allochtone afkomst voor zware overlast zorgen is het mij verboden als man om overdag te gaan zwemmen,en mogen wij enkel als man savonds er gaan zwemmen
Terwijl ik met vele echte Antwerpenaren het meeste hebben bijgedragen op financieel vlak
Welk recht hebben Moslims om dit af te nemen van ons?

hurricane 15 april 2009 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4061206)
Lees tekst (door beperking van posten door politics.be kan ik enkel de link maar zetten van ATV)http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957

Buiten dat jongeren van allochtone afkomst voor zware overlast zorgen is het mij verboden als man om overdag te gaan zwemmen,en mogen wij enkel als man savonds er gaan zwemmen
Terwijl ik met vele echte Antwerpenaren het meeste hebben bijgedragen op financieel vlak
Welk recht hebben Moslims om dit af te nemen van ons?

Dat noemen ze 'verrijking' Duveltje !
Ik voel me met de dag rijker ;-)

duveltje382 15 april 2009 08:14

ps/ even van het topic nu afgaan,indien ik nu de forumregelementen overtreed is het de schuld van Politics.be zelf
Ik zou echt goed willen verwijzen naar het betreffende artikel ,dit in mooie code verwerkt,dat word mij hier onmogelijk gemaakt

Terug on topic mensen,en laat dit hier gewoon en verwijzing zijn naar politics.be enkel

grimbergen 15 april 2009 08:35

Scheiding tussen man en vrouw is Grof in deze tijd !

duveltje382 15 april 2009 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4061226)
Scheiding tussen man en vrouw is Grof in deze tijd !

Voor Moslims is dat toch erg normaal hoor ;)

fox 15 april 2009 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4061206)
Buiten dat jongeren van allochtone afkomst voor zware overlast zorgen is het mij verboden als man om overdag te gaan zwemmen,

Waar staat het dat u als man overdag niet mag gaan zwemmen?

circe 15 april 2009 08:52

Citaat:

Ook het feit dat de hammam strikt gescheiden is voor mannen en vrouwen, dat stuit op veel kritiek.
vrouwen mogen overdag binnen en mannen 's avonds? Vrouwen mogen overdag niet gaan werken zeker? "we hebben gekozen voor een culturele aanpak"??? hebben ze dan ook een culturele factuur voorgelegd?

in Turkije was de hammam open voor iedereen dacht ik. Maar ja, WIJ zitten hier terug in de middeleeuwen zeker?

duveltje382 15 april 2009 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4061235)
Waar staat het dat u als man overdag niet mag gaan zwemmen?

De reden dat ik dat nu niet kan bewijzen ligt bij politics.be

De link van het artikel kon ik echter wel neer schrijven en daar staat het in,of beter gezegd moet je het filmpje eens goed bekijken
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957

fox 15 april 2009 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4061241)
De reden dat ik dat nu niet kan bewijzen ligt bij politics.be

De link van het artikel kon ik echter wel neer schrijven en daar staat het in,of beter gezegd moet je het filmpje eens goed bekijken
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=11957

Daar staat dat niet in! Het staat ook niet op de website van het zwembad zelf!

duveltje382 15 april 2009 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4061255)

Een Aan het einde van het fimpje kan je hety duidelijk horen,ook in de tekst staat het vermeld(ben jij met mijn voeten aan het spelen of wat)........
Zelf heb ik dus ook al voor de deuren van het Badhuis met mijn vriendin gestaan

Gelieve hier geen leugens te posten want iedereen kan het filmje uploaden

circe 15 april 2009 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4061255)

rond 1.25 min. wordt gezegd dat mannen enkel 's avonds binnenmogen en vrouwen enkel overdag: het is STRIKT gescheiden! ze moesten rekening houden met de KOELTOER..... maar dat schijnt dus enkel voor de hammam te zijn.

Nynorsk 15 april 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4061289)
Een Aan het einde van het fimpje kan je hety duidelijk horen,ook in de tekst staat het vermeld(ben jij met mijn voeten aan het spelen of wat)........

dat slaat op de hammam eh.

Firestone 15 april 2009 10:34

2 Bijlage(n)
Openingsuren:

Zwembad:
Bijlage 47817

Badenhuis/hammam:
Bijlage 47818

duveltje382 15 april 2009 10:40

Elke dancing bv die allochtonen weigeren worden veroordeeld door het Centrum,wel nu wat gebeurt er nu,sluiten ze het Badhuis zoals ze een bepaalde VZW verboden hebben ?

VRAAG?

filosoof 15 april 2009 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4061305)
Openingsuren:

Zwembad:
Bijlage 47817

Badenhuis/hammam:
Bijlage 47818

Duveltje 382,
zou je liefst met de vrouwen in de hamman gaan?
Dat wordt opereren, hé...:twisted:

En vergeet dit niet hé: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11

fox 15 april 2009 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 4061289)

U post leugens! Het zwembad is NIET gescheiden en iedereen kan daar gaan zwemmen tijdens de openingsuren. De hamman is gescheiden. Dat komt waarschijnlijk omdat daar naakt gegaan wordt en dat is dus niet speciaal voor de moslims gedaan! Ja, ook vlaming zijn preuts.

vlijmscherp 15 april 2009 12:12

allé, vraagje. moet iedereen naakt op het strand kunnen zitten? of in dit geval, in die hamman?

grimbergen 15 april 2009 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4061373)
U post leugens! Het zwembad is NIET gescheiden en iedereen kan daar gaan zwemmen tijdens de openingsuren. De hamman is gescheiden. Dat komt waarschijnlijk omdat daar naakt gegaan wordt en dat is dus niet speciaal voor de moslims gedaan! Ja, ook vlaming zijn preuts.

Larie en apekool dat schrijft u. De hamam is gescheiden ! Schandalig en grof in deze moderne tijd. De islam gooit ons eeuwen terug.

Firestone 15 april 2009 16:14

Zo'n hammam is niet meteen mijn ding, maar ik zie me ook niet naakt gaan zitten met vreemde mannen.
Geen idee hoeveel vrouwen er zo over denken, maar het zou men ten zeerste verbazen mocht dit enkel voor allochtone vrouwen gelden.

smiley 15 april 2009 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4061373)

De hamman is speciaal voor moslims gedaan, Vlamingen zelf hebben daar niet om gevraagd. Trouwens in een hamman zit niemand naakt, in iSSlam worden overal mannen en vrouwen gescheiden, niet alleen in de hamman. Heeft niks met naakt zijn te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be