![]() |
min dan 3jaar bak? u mag thuis blijven.
Voor diegene die het nog steeds niet kunnen geloven, straffeloosheid is quasi de norm.
enkele jaren geleden werden straffen minder dan 6 maanden niet ten uitvoer gebracht. Nu trekt men dat op naar 3 jaar. Maw pleegt u een crimineel feit en wordt u gestraft met 35maanden effectieve gevangenisstraf, dan mag u gewoon thuisblijven. Leuk om weten he? http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...tgevoerd.dhtml |
Dit zal @Hamc wel interesseren :-)
|
En men krijgt dan nog 21 euro per dag, volgens de krant van vandaag, in geval van enkelband!!
|
Citaat:
|
Only in Belgium!?!?!?
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat bajesklanten ook volledig gratis ziekenzorg krijgen?
|
Ha tof! Direct eens opzoeken welke vormen van burgerlijke ongehoorzaamheid in aanmerking komen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat zo: Wat scheelt er? Mijn knie doet pijn. Dat zal nog wat blijven duren, de volgende. Wat scheelt er? Mijn longen doen pijn. Zuster? Geef hem een lepel hoestsiroop. De volgende. Wat scheelt er? Ik denk dat ik TBC heb alles doet pijn. Probeer om niet in iemand zijn gezicht te hoesten. De volgende. |
Citaat:
Laat ons die mensen martelen dan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat stoort hier niemand, hier zeveren ze liever over hoe luxueus de gevangenissen zijn. Totdat men er eens terecht komt, dan is het bleten geblazen. |
Wanneer krijg ik men geld van dat bandje?
|
Citaat:
|
Citaat:
hebde gij nog geld tegoed? :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be