![]() |
alle lijstnummers bekend
Sinds gisteren zijn alle lijstnummers voor de verkiezingen bekend. Maar in geen enkele krant staat dat vermeld. De traditionele partijen hebben hun nummer al op 4 april mogen trekken - met de nodige persaandacht. De "kleintjes" pas gisteren, en geen haan die ernaar kraait.
Daarmee hebben de "democraten", VB incluis, hun slag binnen. Zij hebben alle persaandacht gehad. Zij staan als eersten op de stembrieven. En lke eventueel voordeel dat ermee gepaard gaat. |
De CAP komt op onder nummer 13
LSP komt onder nummer 15 de PVDA komt op onder nummer 17 |
Ik vroeg het me al af waar die bleven. Bedankt voor de info!!
|
Citaat:
Je hebt een groep van +/- 60% die zichzelf te pas en te onpas "democratisch" noemen om te maskeren dat ze de spelregels zo hebben aangepast dat de +/- 20% die het niet met hun eens zijn worden uitgesloten van het poltitieke toneel. Daarbuiten heb je een groep van +/- 20% die zichzelf "democratisch" noemen maar hun politieke bestaansduidelijk gewaarborgd zien door de hierboven aangehaalde uitsluiting van 20% andersdenkenden. En dan heb je de rest ttz +/- 20% democraten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Op 9 mei worden de lijsten voor de Vlaamse Raad neergelegd. Daar zijn de kiesomschrijvingen per provincie. LSP zal in elke Vlaamse kiesomschrijving een lijst neerleggen. Ik ben niet bevoegd om namens PVDA of CAP te spreken, maar ik denk dat de PVDA ook wel in elke provincie een lijst zal neerleggen. Wat de CAP betreft weet ik niets. |
Citaat:
|
cap 13 stemmen
lsp 15 stemmen pvda 17 stemmen )) )) ))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
Interessant. We kunnen binnenkort weer gegevens van marxistische en liberale extremisten verzamelen.
|
Citaat:
eentje die ik nog niet gehoord had. |
Citaat:
|
Pas op. De PVDA heeft een gezuster Van Rompuy op de lijst. Dat wordt een grote doorbraak. Verloren gelopen CD&Vers die op het verkeerde knopje duwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat de grote partijen dit twee weken op voorhand weten, terwijl dat er geen enkel relevante reden voor te bedenken valt is een democratie onwaardig. Ze verzekeren zich alweer van het mediamonopolie. Wanneer LSP, CAP en PVDA hun lijstnummer getrokken wordt kraait geen haan ernaar. Operatie geslaagd. En wat jou straat beterft, ik wil best eens langskomen met een stapel pamfletten, affiches en krantjes om te komen uitleggen wat LSP is. Zorg jij voor wat buren en een bakje bier? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be