Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   LDD gebruikt gestapo-praktijken tegen VLD-topminister De Gucht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=121851)

BlueThunder 17 april 2009 19:54

LDD gebruikt gestapo-praktijken tegen VLD-topminister De Gucht

Dedecker onder vuur door privédetective voor De Gucht

"Gestapo"
De Gucht reageert vanuit het buitenland geschokt en vindt de werkwijze angstaanjagend. "Ik voel mij daar heel ongemakkelijk bij. Dit zijn regelrechte Gestapo-praktijken. Ik heb Dedecker altijd een brutale vlegel gevonden, maar dit gaat heel ver. Deze aanpak zal ongetwijfeld ook afstralen op zijn partij."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...De-Gucht.dhtml

Wat een vuilbekkerij van Dedecker ... men zou beter eens uit spitten van Dedecker vroeger allemaal uitspookte....

Den Duisteren Duikboot 17 april 2009 20:02

Aan zijn uitleg in Terzake was alleszins geen touw vast te knopen...

Vraagje: weet iemand of het inroepen van privé-detectives aan wettelijke bepalingen onderhevig is? Kan iedereen zomaar een privé-detective inhuren om eender wie te schaduwen?

Praetorian 17 april 2009 20:04

De kerel is een levensgevaarlijke gek met het idee dat hij de vigilante van de samenleving moet zijn.

Praetorian 17 april 2009 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4064312)

Wat een vuilbekkerij van Dedecker ... men zou beter eens uit spitten van Dedecker vroeger allemaal uitspookte....

Een frauduleuze verzekeringsmakelaar met losse handjes.

liberalist_NL 17 april 2009 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4064312)
Dedecker onder vuur door privédetective voor De Gucht
"Gestapo"
De Gucht reageert vanuit het buitenland geschokt en vindt de werkwijze angstaanjagend. "Ik voel mij daar heel ongemakkelijk bij. Dit zijn regelrechte Gestapo-praktijken. Ik heb Dedecker altijd een brutale vlegel gevonden, maar dit gaat heel ver. Deze aanpak zal ongetwijfeld ook afstralen op zijn partij."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...De-Gucht.dhtml

De Gucht moet niet zeuren over Gestapo-praktijken. Hij heeft ook zijn eigen aandeel in smerige zaakjes.

BitterSweet 17 april 2009 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4064391)
De Gucht moet niet zeuren over Gestapo-praktijken. Hij heeft ook zijn eigen aandeel in smerige zaakjes.

zij spelen hun spelletjes;wij betalen!

Jedd 17 april 2009 21:22

Dedecker heeft dringend nood aan vakantie.

Het ticketje héén wil ik wel betalen.
Voor een terugvlucht heb ik helaas de middelen niet.

born2bewild 17 april 2009 21:25

een detective op de gucht zetten had al veer vroeger moeten gebeuren.

Neemt niet weg dat verhofstadt en albert meer voor de hand lagen.

karel is "geschokt"

ochottekes toch

Den Duisteren Duikboot 17 april 2009 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4064391)

Vertel.

liberalist_NL 17 april 2009 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064463)
Vertel.

Het is een VLD-politicus. Als dat geen formule is voor corruptie-schandalen, dan weet ik niet wat het wel is.

born2bewild 17 april 2009 21:29

TOPminister

lol

zelfs de ex-premier kan hem niet langer dan 1 zin aanhoren

Den Duisteren Duikboot 17 april 2009 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4064468)
Het is een VLD-politicus. Als dat geen formule is voor corruptie-schandalen, dan weet ik niet wat het wel is.

Ik concludeer hieruit dat u niet verder komt dan loze verdachtmakingen...

daiwa 17 april 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064463)
Vertel.

We kunnen het natuurlijk niet bewijzen maar enkele uren voor bekend gemaakt werd dat Fortis werd ontbonden nog een groot pakket aandelen verkopen, zonder limiet dan nog, om er toch maar zeker van te zijn dat ze verkocht waren voor de beurs sloot en het nieuws naar buiten kwam ruikt verdacht veel naar handel met voorkennis.

liberalist_NL 17 april 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064473)

En u komt niet verder dan onbegrensde naïviteit.

born2bewild 17 april 2009 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064473)

lijkt mij een loze bewering

Den Duisteren Duikboot 17 april 2009 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4064476)
We kunnen het natuurlijk niet bewijzen maar enkele uren voor bekend gemaakt werd dat Fortis werd ontbonden nog een groot pakket aandelen verkopen, zonder limiet dan nog, om er toch maar zeker van te zijn dat ze verkocht waren voor de beurs sloot en het nieuws naar buiten kwam ruikt verdacht veel naar handel met voorkennis.

U kunt dat inderdaad niet bewijzen. Bij mijn weten geldt iemand in zo'n geval als onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

liberalist_NL 17 april 2009 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064484)
U kunt dat inderdaad niet bewijzen. Bij mijn weten geldt iemand in zo'n geval als onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Dit is een forum, niet een rechtbank.

born2bewild 17 april 2009 21:37

in de VS lacht men niet met handel in voorkennis. Hier blijft men minister

wat een land

Den Duisteren Duikboot 17 april 2009 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4064477)
En u komt niet verder dan onbegrensde naïviteit.

Ik ben in elk geval niet naïef genoeg om u te vertrouwen. Vandaar dat ik om een argumentatie vroeg. Als ik er geen krijg, trek ik natuurlijk mijn conclusies. Zo eenvoudig is dat. Dat u vervolgens begint te schelden, pleit overigens ook al niet in uw voordeel...

liberalist_NL 17 april 2009 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4064490)
Ik ben in elk geval niet naïef genoeg om u te vertrouwen. Vandaar dat ik om een argumentatie vroeg. Als ik er geen krijg, trek ik natuurlijk mijn conclusies. Zo eenvoudig is dat. Dat u vervolgens begint te schelden, pleit overigens ook al niet in uw voordeel...

Het was een constatering, niet een scheldbenaming. Maar als u werkelijk gelooft dat een politicus, die niet in een idealistische partij zit, die jarenlang in de regering heeft gezeten die verkiezingsbeloften heeft verkwanseld, niet corrupt kan zijn, dan blijf ik bij mijn punt dat u bijzonder naïef bent.

Macht corrumpeert.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be