Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Project Jonge Belgen - schone schijn? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=12189)

Fribre 18 april 2004 19:19

Het laatste nieuws op de zéér profesionele site dateert van 21 februari 2004, met name de startdag van het glansrijke en veelbelovende project. Na die dag verzekerde men ons hier dat de foto's snel op de site zouden staan, doch, bijna 2 maand verder, nog geen enkele foto te bespeuren op de site.

Is dit project stopgezet, en, zijn er ooit foto's geweest, of, viel de startdag numeriek zo tegen, dat de partijtop (Hans) de jongerafdeling op het matje riep :twisted: ?

http://www.jongebelgen.be.tf

Distel 18 april 2004 19:21

Het succes is zo overweldigend dat de initiatiefnemers het zelf nauwelijks kunnen geloven, en daarom eerst beide aanvragen tot lidmaatschap nog eens wensen te hertellen.

Patriot! 18 april 2004 19:22

Op die dag was ik geen lid van de BUB, dus Hans heeft hier niets mee te maken. De foto's zullen er overigens snel opstaan.

De Jonge Belgen timmeren aan de weg. Na twee succesvolle vlagacties, zijn we uitgegroeid tot een soort België Vlagt :wink: Maar momenteel heeft iedereen het zo druk met de kiescampagne van zijn/haar partij dat het wat moeilijk is om acties te doen...

Fribre 18 april 2004 19:23

Is Jongebelgen dan niet de jongerafdeling van de Belgische Unie :?:

Patriot! 18 april 2004 19:25

Neen :wink:

Supe®Staaf 18 april 2004 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Na twee succesvolle vlagacties, zijn we uitgegroeid tot een soort België Vlagt :wink:

Pas op dat jullie de koers niet hinderen, hoor!

Patriot! 18 april 2004 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Na twee succesvolle vlagacties, zijn we uitgegroeid tot een soort België Vlagt :wink:

Pas op dat jullie de koers niet hinderen, hoor!

We kijken wel uit. Ik vind heel die hetze tegen VL² eigenlijk ongepast.

Jan van den Berghe 18 april 2004 19:31

Citaat:

Op die dag was ik geen lid van de BUB, dus Hans heeft hier niets mee te maken. De foto's zullen er overigens snel opstaan.

Waarom staat het woordje "dus" nu eigenlijk in de eerste zin?

Ondertussen weten we al wat het woordje "snel" bij de Blubberclub betekent. Vele maanden geleden kondigde men triomfantelijk aan dat de Duitse vertaling van de Blubberwebstek "snel" op het net zou verschijnen. "Er wordt daaraan hard gewerkt", was het commentaar. Nu, maanden later, zien we nog steeds geen spetter Duits.

Er werd ook indertijd aangekondigd dat er een verslag zou gepubliceerd worden over de congressen. Tot op heden staat er nog geen woord over een van die roemrijke en "druk bijgewoonde" congressen... Zelfs geen fotootje....

querty 18 april 2004 19:33

Citaat:

De Jonge Belgen timmeren aan de weg. Na twee succesvolle vlagacties, zijn we uitgegroeid tot een soort België Vlagt :wink: Maar momenteel heeft iedereen het zo druk met de kiescampagne van zijn/haar partij dat het wat moeilijk is om acties te doen...

De foto's zullen er snel opstaan zegt u. Wat is snel, dan weten we wanneer we moeten zien?

Patriot! 18 april 2004 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door querty
Citaat:

De foto's zullen er snel opstaan zegt u. Wat is snel, dan weten we wanneer we moeten zien?

Tja, de foto's zijn sinds gisteren ontwikkeld, ik heb ze naar de webmaster gestuurd...

querty 18 april 2004 19:38

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door querty

Tja, de foto's zijn sinds gisteren ontwikkeld, ik heb ze naar de webmaster gestuurd...

Ahzo goed. En kan je al iets over de foto's vertellen?

Jan van den Berghe 18 april 2004 19:40

Citaat:

Waar de tijd bleef stille staan... De belgicisten werken blijkbaar nog steeds niet met digitale fototoestellen. Misschien is dat wel te Vlaams... :lol:

Fribre 18 april 2004 19:40

Zie ook: http://forum.politics.be/viewtopic.p...82&start=0

Fribre 18 april 2004 19:42

...

Fribre 18 april 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! op [b
21 februari 2004[/b]]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Citaat:

Vandaag was de startdag van de Jonge Belgen. Een goeie 20 Belgischgezinde jongeren kwamen naar deze vergadering in Leuven. Een tweede vergadering zal een van de dagen volgen in Antwerpen, voor mensen die verder van Leuven wonen.
De bijeenkomst bruiste van dynamisme. Alle jongeren waren ervan overtuigd dat de nieuwe richting van niet-politiek, positief-Belgicisme de juiste was. Wij willen met onze beweging niet aan politiek doen, maar wij willen België op een positieve manier promoten.
Met z'n allen roepen we: België Blijft!
De jongeren spraken hun vertrouwen uit in algemeen Voorzitter Bob Vangeel, en een kerngroep van 7 mensen werd gevormd.
Opdat onze leden nooit met hun mond vol tanden zouden komen te staan in een discussie werd er een brochure samengesteld over de vraag "Waarom moet België blijven?" met teksten van diverse mensen die het kunnen weten van binnen de Belgische Beweging.
Het was een goede vergadering, en meer dan ooit zijn wij ervan overtuigd dat ons rotsvaste vertrouwen in de Belgische toekomst meer dan terecht is.

Wanneer komen er foto's op de Jonge Belgen site van deze - relatief gezien - succesvolle startdag?

In de loop van volgende week...

Patriot! 18 april 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Waar de tijd bleef stille staan... De belgicisten werken blijkbaar nog steeds niet met digitale fototoestellen. Misschien is dat wel te Vlaams... :lol:

Ik normaal wel, maar ik was mijn toestel vergeten, dus moesten we inderhaast zo'n wegwerpding gaan kopen :lol:

Vlaamse Leeuw 18 april 2004 19:45

Dus normaal krijgen we binnen de week op de BUB-site dit:

- de site in het Nederlands, Frans + Duits
- foto's van het "eerste :?: " congres

Kan dit?????

querty 18 april 2004 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw

Kan dit?????

Als ze het doen, wel hé! :wink:

Patriot! 18 april 2004 19:47

Citaat:

Kan dit?????

Ik kan u wel zeggen dat een BUB'er uit de Oostkantons druk bezig is met de vertaling van de site.

Er zijn geen foto's van het eerste BUB congres.

querty 18 april 2004 19:49

Citaat:

Citaat:

Kan dit?????

Ik kan u wel zeggen dat een BUB'er uit de Oostkantons druk bezig is met de vertaling van de site.

Er zijn geen foto's van het eerste BUB congres.

De conclusie is nu dat het maar voor de helft kan. :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be