![]() |
Mooi en verhelderende reportages van de big business in Brussel !
Met medewerking of "medeplichtigheid" van advocaten ! Opruimen die handel ! Grenzen potdicht ! |
Ik vind dit vooral erg dat Belgen aan dit circus meewerken , zoals die advokaat!
Die moesten ze toch schrappen! |
Ik vond het een zeer goede reportage, maar iets stoorde me.
De Russische would-be asielzoekster kwam normaal in beeld, sommige dingen werden met een verborgen camera gefilmd etc... Maar waarom werd onze "asielzoekster" dan af en toe afgeschermd door vierkantjes? Toen ze in de rij stond voor de dienst vreemdelingen kon men nog net zien dat de persoon in kwestie BLOND was en niet BRUIN zoals "onze" asielzoekster. Waarom konden de foto's op het rijbewijs en andere documenten niet getoond worden? Normaal moest daar toch de door ons gekende "asielzoekster" op staan? Ben ik de enige die daarover gevallen is? |
Een verhelderende Panorama. Hier wordt duidelijk aangetoond dat in zeer veel gevallen ons geld voor hulp aan vreemdelingen via OCMW, sociale woningen enz. onrechtstreeks naar mensenhandelaars en corrupte advokaten gaat.
Onze regering moet daar drastisch tegen optreden, in plaats van het Vlaams Blok voor de rechtbank te slepen als het gelijkaardige toestanden aanklaagt. |
Waarom denkt men dat er zoveel advokaten ook in de politieke wereld rondkruipen?
|
Waarmee nog maar duidelijk wordt dat de meeste asielzoekers geen bal te maken hebben met wat men echt bedoelt en moet verstaan onder politiek asiel.
Het is gewoon big bussiness voor allerlei duistere en louche advokaten en hoeveel verdienen al die comitekes tegen de uitwijzingen daar niet aan ? |
Citaat:
|
Citaat:
Twee pogingen mislukt. En spijitg voor het VB maar die mislukte advocaat was GEEN vreemdeling !! 8) 8) :twisted: :twisted: :twisted: Tijd om stropdas-criminelen streng aan te pakken !! :twisted: |
ah ja! euro is gevallen :lol:
de zichtbare persoon moest natuurlijk vermomd worden omdat ze anders door de mensenhandelaars wordt achternagezeten. Nou zo erg vermomd zag ze er wel niet uit, maar nu begrijp ik de reden. Ben blijkbaar nog niet multicultureel verrijkt genoeg om het van de eerste keer door te hebben! :oops: |
Citaat:
|
Het werkt twee pogingen mislukt. Inderdaad. Maar wat dan ? Dan blijven die mensen normaal gewoon hier in de illegaliteit zitten he.
Dus de laatste en misschien wel belangrijkste stap in het hele proces wordt niet uitgevoerd nl. het terug naar huis brengen van afgewezen asielzoekers. Enkele showvluchten buiten beschouwing gelaten. |
Citaat:
Ik hoop dat de Russische journaliste in kwestie er ook in slaagt om de reportage in haar eigen land voldoende aandacht te geven, want die "reisbureau's" die hen daar een zorgeloze toekomst in Belgi"e (zie je nou wel dat die "e niet werkt voor dat trema) beloven, doen blijkbaar een beroep op veel fantasie en sprookjes die bij de Russen nog leven over het Westen. Het is die maffia, en hun Belgische collaborateurs die gestraft zouden moeten worden, liefst financieel want dat is de enige taal die ze verstaan. |
Citaat:
ik pleit dan ook voor zware druk op Griekenland. Voor 't overige is het mijn persoonlijke mening dat de asielinstanties wel goed werk leveren en dat er slechts weining van die asielzoekers door de mazen van het net glippen.. Okay, véél van die mensen duiken nadien de illegaliteit in, maar dat is niet de taak van de asielinstanties, maar eerder van de politie. |
Waarbij eens temeer bewezen werd dat asielzoekers en vluchtelingen slachtoffers zijn en het Vlaams Blok met haar sloganeske taal 'Stop Asielmisbruik' op de verkeerde mikt. De criminelen zitten niet bij de asielaanvragers maar bij het goed georganiseerd mensenhandelcircuit die ook onder het Eigen Volk veel handlangers vind. Om de poen is het te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het in hun voordeel is dan gaan ze een generalisatie snel te lijf :P :D Ik vond wel dat er heel veel SOMMIGE asielzoekers waren bij die gratis voedselbedeling, maar dat zal wel de perceptie zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be