![]() |
Kan er eens iemand een lijstje plaatsen met ALLE beloftes die blauw en rood GEDAAN hebben VOOR 18 mei 2003. MET vermelding of deze beloftes ingelost werden, ja of nee?
Het zou duidelijk maken dat als er nu niet drastisch protest gevoerd wordt, we deze splitsing op onze buik mogen schrijven. Want wat betreft loze beloftes zijn rood en blauw serieus aan elkaar gewaagd! |
Uiteraard hebben we het volste vertrouwen in de woorden van Sterckx en z'n kornuiten, hebben we redenen om daar aan te twijfelen dan?? 8) :lol:
|
Citaat:
|
Kijk, ze doen beloftes aan de kiezer én ze maken een regeerakkoord met de regeringspartners.
Twee keer raden wat het belangerijkste is voor Verafstoot en kornuiten... [size=2]Antwoord: In ieder geval niet de kiezer.[/size] |
Waarom beloftes maken, als ze het nu al kunnen?
|
men wil in een "forum" treden met de franstaligen na de verkiezingen ... om nog eens vriendelijk te vragen of zij de grondwet willen toepassen!
:evil: |
Ik geloof daar niet in, niet voor en niet na de verkiezingen! Ze zullen wel iets uitvinden om de burgemeesters de kans te geven om op een "propere" manier hun kak in te trekken! Wedden?
|
Dat denk ik ook Luddo. Kak of gene kak, de pot op verdorie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Spijtig maar in onze wet zijn nu eenmaal achterpoorten en de wetgever maakt daar in deze dankbaar gebruik van. Maar, het is nu toch duidelijk dat het draagvlak voor deze decenia-oude eis breder en breder wordt. En het non-non-non van de Di Rupo begint meer en meer Vlamingen in het verkeerde keelgat te schieten. Dit kan op termijn maar tot één resultaat leiden! |
Ik geloof eerder in Sinterklaas dan dat ze BHV na de verkiezingen gaan splitsen.
|
Citaat:
|
Ja maar in de zomer laat ik mijnen baard niet zo lang staan, kwestie van rustig over straat te lopen he.
|
Het probleem is misschien niet te weten als we de kieskring Halle-Vilvoorde maar waarom zo veel Franstaligen hebben beslist om naar Vlaanderen te gaan wonen................
|
moeten splitsen*
|
Citaat:
Zelfs de fan van het demokratisch stalinisme, Steve Stunt, gaat even de Vlaamse toer op. Spijtig: niemand gelooft hem. Dat hij zijn belofte om na 13 juni ook op federaal niveau op te krassen, maar waarmaakt. Enige voorwaarde: de CD&V moet de spa laten voor wat ze is. |
En als de CD&V de Sp.a moet laten voor wat ze is (volledig mee eens) en als de VLD de verkiezingsnederlaag van de eeuw (en van vorige eeuw ook) leidt is er maar 1 Vlaamse coalitie mogelijk.
CD&V-NVA, laat na 13 juni toch eens zien dat jullie het echt menen met de Vlaamse zaak en werp het door links opgedrongen CS af. Vlaams Blok, als CD&V-NVA de hand reikt steek dan ook jullie arm uit ipv hem weg te trekken. Maak nu eens werk van een vrij Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be