![]() |
VRT zoekt verkiezingspubliek
We ontvingen een oproep van de VRT. Zij hebben nood aan verkiezingspubliek. Wil je deelnemen? Klik dan op deze link.
Maarten |
-"Goeiendag mijnheer, ik ben van de VRT, wij zoeken een publiek voor onze verkiezingsshows, voor welke partij bent u?"
-"Vlaams Belang, meneer" -"Euhm excuseer, ik ben verkeerd verbonden" |
allez we wachten af !
|
Neen aan de vervlakking.
Neen aan de formats. Neen aan de soap. |
Ik begrijp dat het voor de nationale omroep steeds moeilijker wordt om de studio te vullen.
Mensen blijken steeds meer door te krijgen dat het daar één grote manipulatie is. |
Verkiezingen
Wat maakt het uit? Who cares? Het zal toch geen kleurpotloden veranderen.:evil:
|
Aangezien wat "politiek" in België betekent, zou dat beter op Ketnet gebeuren.8-)
|
U mag daar in Belgie nog blij zijn..... Lees wat er zoal wordt bedacht in het land dat vroeger Nederland(s) was.
Men weet in Haarlem niet dat Mohammed officieel saffraankleuriuge kleding heeft verboden..... Het is dus al over de balk gooien van gemeenschapsgeld, maar zelfs in strijd met de religie. |
Verkiezingsshow
'Verkiezingshow'... het woord op zichzelf geeft al genoeg uitleg waarom ik er tegen op zie om er naar te gaan kijken.
"Verkiezing... show"... De winnaars zijn al op voorhand 'aangeduid'(verkozen achter gesloten deuren) en net zoals bij miss-verkiezingen moeten ze nu strijden om het grootste show-gehalte... niet in bikini, maar in een leugenpakje. Uiteindelijk is de 'verkiezing-show' eigenlijk bedoeld voor de 'verkiezingsdag'... niet voor wat er n�* deze dag zal/moet gebeuren! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
En als je op geen enkele van die partijen wil stemmen?
|
Citaat:
Wees ook een echte Belg/Vlaming. Die stemmen niet voor het Belang. |
Die verkiezingen doen me zowiezo denken aan een oude Frans liedje van Dalida en Alain Delon : "Paroles Paroles".
In dit liedje kan men onder meer dit horen : "Encore des mots, toujours des mots, les mêmes mots". Nog woorden, altijd woorden, dezelfde woorden. Woorden maar geen daden natuurlijk. Wat de "Caramels, bonbons et chocolats" betreft, kunnen we ook een link met die verkiezingen vinden. Onze politici zijn meer kinderen dan iets anders; ze zullen misschien inderdaad ons caramels, snoepjes en chocolade aanbieden, wie weet. Als men al weet dat sommige partijen hun congres houden.................in Bobbejaanland, moeten we ons geen vragen meer stellen. Verkiezingen, zei u? Tijdverlies, ja. |
Doe de verkiezingspoll op:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=15462 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarten |
Citaat:
Hoeveel idioten zullen er blijven stemmen voor deze lieden? Nog een beetje en we moeten ons (en de omringende landen) die vraag niet meer stellen. De mohammeds zullen met hun koran in hun hand zeggen wat we te doen en te laten hebben. Hoe kan men zo blind, zo stom en zo laf zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be