![]() |
Tien jaar geleden was ik...
… een zenuwachtig studentje van 19 jaar oud, aan de vooravond van mijn eerste examens. Het was toen nog jaarsysteem, en mijn eerste examen kon meteen tellen: het was een hoofdvak en ik had de jaartaak ervan compleet verneukt. Als ik ALLES juist had op dit (vervroegd) examen in april, kon ik nog net een 10/20 halen (wat in die tijd geen vrijstelling was). Daarna volgden mijn eerste blok en examenperiode. Het was –zeker omdat het ‘t eerste jaar aan de univ was – een helse tijd. Tegen alle verwachtingen is mijn passage aan de univ goed afgelopen, ook niet uitzonderlijk goed, maar who cares? Nu ben ik al een paar jaar aan de slag, maar die maanden april, mei en juni van 1999 zal ik niet snel vergeten.
Het lijkt me wel een leuk topiconderwerp: of je nu twintig, dertig of zestig bent: wat deden jullie zo allemaal, tien jaar geleden? |
...ne lekkeren Duvel aan het drinken...
|
...een Agalev-stemmer... :|
|
Citaat:
on topic: ik was toen 10 jaar dus waarschijnlijk voor televisie hangen |
Spelen op de speelplaats, he.
|
Tien jaar geleden zat ik op de middelbare school, 16 jaar.
Dat was nu eens den tijd se, met +10 man uitgaan, 's morgens toch een tijd doorbrengen in de badkamer voor de meisjes van de school. Wat mij vooral is blijven bijstaan van die tijden is mijn hechte band met klasgenoten. Tuurlijk was er al eens ruzie, maar al bij al, de klas was de klas. Mooie tijd, veel mogen ervaren... Maar helaas school nooit serieus genomen, wel de mensen op school :) Rond die tijd was ik ook iedere week een uurtje aan het go karten, maar doordat wij niet van de rijkste waren kon ik amper een competitie meerijden. MAargoed, nu niet dat ik ooit prof racer zou zijn geworden :D Op mijn 16 jaar heb ik ook voor het eerst geweten wat het is om iemand ECHT graag te zien, en dat kan pjin doen achteraf als het niet meer wederkerig is. Mooie levenslessen getrokken uit die jaren. Ik kijk terug op mijn jeugd met een glimlach |
Op halve vrijheid.
|
... een vroegrijpe tiener die op de speelplaats jongens van haar lijf probeerde te houden.
Tien jaar geleden was ik eigenlijk een complete seut. |
De schoonste tijd van mijn leven: het middelbaar onderwijs. Ik was toen 15 jaar.
Ik weet nu al dat ik me nooit meer zo gelukkig zal voelen als toen :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een eigen gazet/boekske verkopen aan mijn klasgenootjes.
|
Citaat:
Maar allé zeg, da's toch zó negatief! Je bent nu 25, je hebt nog zoveel mee te maken. Je kunt echt niet weten of je nog zo gelukkig zal voelen of niet. Ik weet het ook niet, maar ik hoop het. 10 jaar geleden ging het met mij niet zo heel goed, het is er alleen beter op geworden. En ik hoop dat het nog beter zal worden, het kan verkeren he.;-) |
Citaat:
Eens we 80 - 90 ofzo zijn zullen die verassiningen missch eerder negatief aanvoelen, in hoeverre het nog verassingen zullen zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...Had ik nog nooit obsessief gedrag vertoont.
|
Tien jaar geleden? Ongeveer hetzelfde als nu. Een beetje meer zoeken wel, ik was pas van de drank af en had net een nieuwe job.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be