![]() |
Nog wat verrijking, in gent ditmaal
http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...-in-Gent.dhtml
Natuurlijk zijn turken geen messentrekkers, noch hebben ze pistolen. Noch is er enige vorm van criminaliteit gerelateerd aan allochtonen in Gent te bespeuren. De politie wordt er sinds de serie Flikken door iedereen vriendelijk gegroet. |
Citaat:
|
ons dagelijks multicultureel fait diversje
|
Citaat:
eens kijken hoelang jullie gaan volhouden dat 1+1+1+1+1+11+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+11+1+1+1+1+1+1+1+ 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+ 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+ ...... uiteindelijk niet heel veel is. |
Toen we het fait divers in het nieuw hoorden zei ik tegen mijn vriendin "wedden dat het Turken zijn?" en kijk mijn glazen bol werkt..... zouden we een zaak openen? Delphi aan de Dender?
|
Dus de strategie is: wij kieperen de bruinen buiten en gaan daarna door met de kleinburgerlijke zelfverheerlijking.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In zijn tijd waren de banieren nog aan't waaien in de wind, de Krupps waren geladen en de Blüchers waren scherp en glanzend in de zon. Overigens: deed Nietzsche ooit aan kastenanalyse? Ik herinner mij een briljante uitspraak van onze knuppel van de conservatieve revolutie Felicien Bwanatongo: de huidige maatschappij is eentje waarin de kaste van de handelaar de hoogste kaste is. Bijgevolg kan men de Romeinse maatschappij als de wereld van de Ksjatria (krijger) zien. Nu zijn we nog een stapje lager gezakt, en regeert de Vaysja. |
Citaat:
|
Citaat:
Wordt tegenwoordig analytisch bestudeerd, maar sommige mensen hebben het ingebouwd in hun hoofden. |
Citaat:
Citaat:
Nietzsche spreekt van adel, ja, en de krijgers en de priesters duiken ook bij hem op, maar de interpretatie van Nietzsche is steeds pluralistisch. De priesterfiguur is voor hem een zeer ambivalent mengsel van wil tot macht en nihilisme, terwijl de krijger weliswaar met veel respect wordt behandeld en hoger geacht dan de priester, maar toch ook als verder afstaand van een geestelijke natuur als Nietzsche. Wat de handelaar betreft: een economische theorie treft men bij Nietzsche niet aan... |
Citaat:
Nietzsche beschouwde economie dus als iets ondergeschikt, als hij er geen aandacht aan besteedt. De man was een priester, da's duidelijk. |
intresting, intresting...
maar to the point???? trouwens voor u hier post Kallikles, misschien eerst even antwoorden op uw vorige posts? of is dat te moeilijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was trouwens overduidelijk het doel van jullie heen en weer gepost in deze topic. Doodt de boodschapper en het probleem stopt ook met te bestaan, is dat zowat de strategie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be