![]() |
"Nog 10 jaar problemen met Marokkanen"
Het gaat zeker acht tot tien jaar duren voordat Marokkaanse jongens niet meer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers over criminaliteit.
Lees verder: http://www.nu.nl/algemeen/1952769/no...arokkanen.html |
Citaat:
Als ze gewoon alle marokkanen ook die in marokko, die nog moeten komen, de nederlandse nationaliteit geven, zal er idd geen marokkanen-probleem meer bestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*Uit bovenstaande link
Citaat:
|
Inteelt krijg je niet weg met slechts 10 jaar. Inteelt kan men een halt toeroepen door gezinsherenigingen te boycotten.
|
Remigratie werkt 10 keer sneller.
|
Wat is het nut eigenlijk?
Komt er toch gewoon een nieuwe generatie jongeren? |
Citaat:
Deporteren dat uitschot :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
... die na een paar jaar met een serieuze 'burn out' afdruipen. |
Citaat:
|
Citaat:
De poco's ontkenden toch altijd dat er problemen waren en dat die enkel speelden in de hoofden van het VB en aanverwante partijen. |
Citaat:
|
Gisteren sloeg een taxichauffeur een klant dood, die zou een racistische opmerking hebben geplaatst en kreeg een vuistslag in het gezicht.
http://www.parool.nl/parool/nl/124/V...msterdam.dhtml |
Citaat:
En ja, het duurt wel een tijd voordat immigranten op het niveau van de oorspronkelijke bewoners zitten. Neem je discriminerende maatregelen, dan duurt de emancipatie nog langer. In de VSA woonden de negers al eeuwenlang daar, maar wegens discriminerende maatregelen bleven ze lang de onderste sociale laag. Nu dat de discriminatie langzamerhand verdwijnt en er andere nieuwe groepen de VSA binnenkomen, verschuift het zwaartepunt van de criminaliteit van negers naar Latino's. |
Citaat:
Ik ken geen geweldadige incidenten met Vietnamezen, ook niet met Indo's en eletief weinig met bv Surinamers. Er is wat anders aan de hand, wat precies weet ik ook niet. Religie kan het ook niet zijn, want de Islam verbiedt geweld toch ? |
Citaat:
|
Om terug te komen op die taxichauffeur die een klant doodsloeg:
Gewoon te koop! 8O http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2012177 |
Citaat:
Waarom zijn Vietnamezen of andere exoten niet terug te vinden in hoge criminaliteitscijfers? Dat heeft waarschijnlijk te maken met de omvang van hun groep. Als een groep heel klein is, conformeert die zich sneller en ontwikkelt geen subcultuur. Waarom vertonen Marokkanen hogere criminaliteitscijfers dan Turken? Ik gok dat Turkije een seculier land is, waar de bevolking bekend is met democratische principes, itt tot Marokko waar de cultuurshock voor de Marokkanen met de Westerse samenleving groter is. Bovendien weet ik niet hoe het met de remigratiecijfers zit. Turkije heeft de laatste decennia een enorme economische ontwikkeling meegemaakt. Als ik Turk was, en ik was niet tevreden met de situatie hier, dan zou ik terugkeren naar Turkije om daar mijn geluk te proberen. Als ik Marokkaan was, wist ik dat ik bij terugkeer in de Marokkaanse miserie zou belanden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be