Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Luide muziek op onmenselijke uren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122087)

Flanelcondoom 23 april 2009 02:54

Luide muziek op onmenselijke uren

Toepasselijke straffen?

Ik stel voor dat men een brigade invoert die bij mensen binnenvalt en vuurwapens gebruikt.

Flanelcondoom 23 april 2009 04:25

Zo, ben die lompenproleten hun stroom gaan afzetten.

Nee, serieus, er zijn misdaden gepleegd uit noodzaak, misdaden gepleegd uit slechte wil, en misdaden gepleegd uit ongecultuurdheid en proletaire onbeschofdheid.

De eerste twee vormen van misdaden zijn vaak slechts aan te pakken met psychologische of sociale middelen. Omscholen van mensen, of veranderen van leefomgeving.

Maar ik ben ervan overtuigd dat lage, proletaire antiroutines zoals het gooien van niet-organische afval op de grond, afspelen van muziek op mobieltjes in bussen, of luid en dronken roepen door het open raam om 4 uur s'morgens dat het leven fucking zalig is, eruit kunnen worden gemept met primitieve methoden.
Lijfstraffen, onmenselijk zware arbeid en publieke verminking van mensen die zich schuldig maken aan zulke feiten is zeker niet overdreven. Het gaat hier om platte elementen van een plebejercultuur die met wat angst eruit kunnen worden gebrand.

Duupje 23 april 2009 07:04

Politie opbellen, zeggen dat ze dringend moeten komen met hun metertje.
Als ze binnen het kwartier niet opdagen, doen zoals ik : terugbellen en er bij vertellen dat als ze niet rap er staan, ze die meter achterwege mogen laten en een grijze lijkenzak in de plek ervan moeten meebrengen. Dat helpt nogal bij mij als ik dat zeg.

Gevolg : buurman al x-aantal keer betrapt, en beboet ervoor via de rechtbank. (niet dat het veel uithaalt, ik ga om die reden dan ook gewoon verhuizen binnenkort)

mie1967 23 april 2009 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4071451)
Zo, ben die lompenproleten hun stroom gaan afzetten.

Nee, serieus, er zijn misdaden gepleegd uit noodzaak, misdaden gepleegd uit slechte wil, en misdaden gepleegd uit ongecultuurdheid en proletaire onbeschofdheid.

De eerste twee vormen van misdaden zijn vaak slechts aan te pakken met psychologische of sociale middelen. Omscholen van mensen, of veranderen van leefomgeving.

Maar ik ben ervan overtuigd dat lage, proletaire antiroutines zoals het gooien van niet-organische afval op de grond, afspelen van muziek op mobieltjes in bussen, of luid en dronken roepen door het open raam om 4 uur s'morgens dat het leven fucking zalig is, eruit kunnen worden gemept met primitieve methoden.
Lijfstraffen, onmenselijk zware arbeid en publieke verminking van mensen die zich schuldig maken aan zulke feiten is zeker niet overdreven. Het gaat hier om platte elementen van een plebejercultuur die met wat angst eruit kunnen worden gebrand.

het leven is ook fucking zalig om 4 uur 's ochtends (let op de proletische ' voor de s, niet erachter, dat is zo elitair-nineties :roll:) ...

wat ga je eraan doen ? gelukkig zijn verbieden ?

Pieke 23 april 2009 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071503)
wat ga je eraan doen ? gelukkig zijn verbieden ?

als dat zou kunnen... om 4 uur snachts toch...

mie1967 23 april 2009 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 4071594)
als dat zou kunnen... om 4 uur snachts toch...

het leven is te kort en te vluchtig om om 4 uur 's ochtends niet euforisch gelukkig te zijn !

:cheer: be happy ! :cheer:

Niko Bellic 23 april 2009 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071595)
het leven is te kort en te vluchtig om om 4 uur 's ochtends niet euforisch gelukkig te zijn !

Vooral dan het leven van sommigen hier op dit forum...

mie1967 23 april 2009 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic (Bericht 4071598)
Vooral dan het leven van sommigen hier op dit forum...

jij komt soms heel bedreigend over, weet je dat ?

edit : pas op of ik roep Hamc hé ! :-P

Niko Bellic 23 april 2009 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071600)
jij komt soms heel bedreigend over, weet je dat ?

Ik ben dan ook een duister en gevaarlijk figuur. Heel LC maakt zich uit de voeten als ik er aan kom!

mie1967 23 april 2009 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic (Bericht 4071603)
Ik ben dan ook een duister en gevaarlijk figuur. Heel LC maakt zich uit de voeten als ik er aan kom!

LC ?

Niko Bellic 23 april 2009 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071606)
LC ?

Liberty City.

mie1967 23 april 2009 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niko Bellic (Bericht 4071608)
Liberty City.

ben ni mee ...

largo_w 23 april 2009 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071617)
ben ni mee ...

Hij komt dus uit liberty city... jij stond achteraan in de rij als ze het verstand aan het uitdelen waren zeker?:-P

mie1967 23 april 2009 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 4071631)
Hij komt dus uit liberty city... jij stond achteraan in de rij als ze het verstand aan het uitdelen waren zeker?:-P

Ben je zeker dat dit geen onreglementaire ad hominem is, schatje ?

largo_w 23 april 2009 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071636)
Ben je zeker dat dit geen onreglementaire ad hominem is, schatje ?

zeker!
Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Luide muziek op onmenselijke uren

was nogtans een weggever want zat een smiley bij :|

Niko Bellic 23 april 2009 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071617)
ben ni mee ...

http://en.wikipedia.org/wiki/Liberty...nd_Theft_Auto)

mie1967 23 april 2009 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 4071637)
zeker!
Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Luide muziek op onmenselijke uren

was nogtans een weggever want zat een smiley bij :|

'k&k' is nochtans geen vrijgeleide voor schelden ...
en een smiley is dat ook niet

let maar op, want er lopen hier ook zielige figuurtjes rond met hele lange teentjes, die wel op driehoekjes duwen !

largo_w 23 april 2009 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071646)
let maar op, want er lopen hier ook zielige figuurtjes rond met hele lange teentjes, die wel op driehoekjes duwen !

héhé :-D

mie1967 23 april 2009 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 4071652)
héhé :-D

:roll:

amai, eindelijk ! over achteraan staan gesproken ;-)

Pieke 23 april 2009 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mie1967 (Bericht 4071595)

euforisch gelukkig zijn om 4 uur snachts is een medische conditie, waartegen wel een behandeling bestaat...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be