![]() |
Update van firefox
Ik heb gisteren de nieuwe update van firefox mozilla binnengehaald.
Maar nu moet ik overal gedurig opnieuw inloggen, mijn cookies zijn weg! En als ik "onthouden" aanvink op fora moet ik toch opnieuw inloggen bij het volgend bezoek. Oorzaak? Ik heb al gezien bij de instellingen, maar alles staat zoals het moet staan. Nog mensen problemen met de nieuwe firefox? Greetz |
Welke versie heb je nu?
|
Ik laat de 3.09 nog even...downgelaad maar niet geïnstalleerd.
't zal wel gaan met 3.08 |
Er staat bij eigenschappen:
Bestandsversie: 1.9.0.3384 Productversie: 3.0.9 |
Citaat:
|
Dag 420yeahdinges,
Ik ben wat op zoek gegaan op Mozillazine (HET betere forum over Mozilla pogramma's) maar jouw probleem vind ik er amper terug. 1 post die lijkt op de jouwe maar dat gaat over versie 3.0.7 http://forums.mozillazine.org/viewto...f=38&t=1212755 Ik heb een backup genomen van mijn cookies file alvorens een upgrade te doen maar ik werk nu met versie 3.0.9 en alles werkt nog naar behoren. Blijkbaar iets heel zelfdzaam. |
Indeed very strange. En ik vink nochtans aan om mijn log in gegevens te onthouden bij het volgend bezoek hoor. En telkens moet ik opnieuw inloggen.
Bahh ik schakel terug over naar IE hoor. Moogt gij btw baby zeggen ook zenne muahahahhaa |
1 Bijlage(n)
Opera! :cheer:
|
Citaat:
Mozilla/5.0 1.9.0.9) Firefox/3.0.9 Eerst dacht ik dat ik ook prijs had maar nu is 't OK. Kijk eens of niet teveel aangevinkt is in "clear private data" onder Tools- Options-Privacy Private data-settings |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
zo staat het nochtans ingesteld hoor :( pfff zucht
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik zit nu terug op IE 7.0 |
google chrome
heb het nu even en ben er dik en dubbel kontent mee!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://support.mozilla.com/en-US/kb/...rading+Firefox maar: This issue is fixed in Firefox 3.0.3 and up. If you are experiencing this problem, you should upgrade Firefox to the latest version. For instructions, see Updating Firefox. ... Schijnbaar niet ok of terug opgedoken met 3.09 dus |
Citaat:
|
Ik heb al een paar dagen 3.0.9 op mijn XP laptop en nog geen enkel probleem gehad.
Op mijn vista pc draai ik nog 3.0.8 en ga de upgrade toch ook nog wat uitstellen na al deze berichten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be