Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Den drank, uw vriend (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122122)

Maximus Aurelius 23 april 2009 23:40

Den drank, uw vriend

I love the 90s in Hasselt

wat een kutparty.

Ik heb al veel party's gedaan, maar dees was echt een van de slechtste.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.

Den drank, uw vriend.

Jaani_Dushman 24 april 2009 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius (Bericht 4072784)

wat een kutparty.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Den drank, uw vriend.

"...some women have this weird myth that you can tell the way a guy is in bed by how he is on the dance floor. That is so ridiculous. I mean, first of all, what does it matter? You know what I mean? If a guy is on the dance floor and really getting into it and enjoying himself and expressing himself, what does it matter how he is in bed? He's gay."
Bill Hicks

liberalist_NL 24 april 2009 00:31

Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.

Jedd 24 april 2009 00:35

Citaat:

ah, was jij die weirdo met die "dansmoves" ? :lol:

:-P;-)

Dronkoers 24 april 2009 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4072811)
Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

't Ging tijd worden! ;-)

Door dat huppelend gespuis vooraan was het moeielijker om naar den toog te gaan ;-)

Maximus Aurelius 24 april 2009 06:42

Citaat:

Het is niet dat ik daar de hele tijd sta te shaken, uiteindelijk zijn mijn dans moves ook vrij beperkt. Maar die limburgers staan daar dus gewoon te staan hé...

Daimanta 24 april 2009 07:22

Citaat:

Vroeger, toen de drempels nog kuilen waren en de mensen gemanierd ;)

Scherven A. Mok 24 april 2009 07:29

Citaat:

Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Ik zie het al voor mij :-D:twisted:

Nynorsk 24 april 2009 08:15

klik

Nelle 24 april 2009 08:17

ik vind dansen fijn, maar ik ga nooit naar fuiven of naar plaatsen waar er te veel volk is, ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-D

Jaani_Dushman 24 april 2009 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4072903)
ik vind dansen fijn, maar ik ga nooit naar fuiven of naar plaatsen waar er te veel volk is, ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-D

Ah. Zijt gij dat die altijd op den toog staat te dansen? 8O

Jaani_Dushman 24 april 2009 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nelle (Bericht 4072903)
ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-D

Door zeer klein te wezen? ;-)

Mitgard 24 april 2009 08:35

Citaat:

wat een kutparty.

Den drank, uw vriend.

met mensen die uit vrije wel voor iets dergelijks 32 euro neertellen heb ik geen compassie.

Nelle 24 april 2009 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4072920)
Ah. Zijt gij dat die altijd op den toog staat te dansen? 8O

Altijd? ma nee gij :-P

Nelle 24 april 2009 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 4072921)
Door zeer klein te wezen? ;-)

had gekund maar nee :-D

Weezer 24 april 2009 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 4072864)
Vroeger, toen de drempels nog kuilen waren en de mensen gemanierd ;)

• De mannen van staal waren en de schepen van hout
  • De lucht nog schoon was en sex vies
  • Je poepen nog met een lange oe schreef

;)

Dronkoers 24 april 2009 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4072901)

Hell yea 8-)

Txiki 24 april 2009 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4072901)

:lol: die moet ik onthouden

Svennies 24 april 2009 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 4073003)
  • De mannen van staal waren en de schepen van hout
  • De lucht nog schoon was en sex vies
  • Je poepen nog met een lange oe schreef

;)

Dat doen we nog altijd mijn beste....;-)

From_Vlaanderen 24 april 2009 21:42

Citaat:

Bwa, dat valt nu ook nog wel mee behalve dat dansen dan. Ik dans pas als ik een hoooop pinten uit heb. Dan begin ik zelf electro en al die zever goe te vinden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be