![]() |
Leuk bericht voor onze Waalse vrienden
We komen eraan!
![]() |
Iedere zichzelf respecterende Nederlander trekt zijn caravan met een vierspan van fietsen, i.p.v. met een auto.
|
De vlaamse wegen worden weer een pak onveiliger de komende maanden ;-)
|
Citaat:
Zien we dus weer een eindeloze stoet op het rechterrijvak van de E19 passeren... Pa,ma en de kids in de auto,gewrongen tussen al die bagage,en de patatjes,de voet van de parasol én de barbeque vanachter in een voor de rest ook overbeladen sleurhut....:lol: |
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
|
Moet ik jou niet kenne
Van een reisje naar de Ardenne, zong André Hazes eens. Overgens eisen wij taalfaciliteiten in de Ardennen. Verder moeten er meer snackbars komen waar ze patat met en Heineken hebben. Anders nemen wij dat zelf mee. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet het....8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Naast mij een Volga automobiel met wit-rode kentekenplaten, die zag er zo uit: ![]() |
Citaat:
Dit is er ééntje van jaren geleden,inmiddels zijn wij hier wel geëvolueerd zenne....;-) |
Citaat:
15 jaar geleden kon je meteen een paar nieuwe schokbrekers aanschaffen. Maar er gaat niet boven de Duitse.. http://www.youtube.com/watch?v=68C-r9kSLNE ![]() |
Citaat:
Leer toch eens bier te drinken. |
Ik ga dadelijk naar de kapper, laatste keer was op 12 september 1978.
|
Citaat:
:cheer: Autobahn! :cheer: Ze komen naar Pukkelpop! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tof, dat ze weer afkomen. Misschien kunnen we op grote schaal cursussen bierproeven en goed eten organiseren voor hen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be