![]() |
Beatrix kondigt aftreden aan.
RVD heeft zendtijd gekocht bij de NOS voor as maandag rond 20h.
|
K&k
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oranje en Nederland zijn voor altijd bij elkaar. |
Citaat:
(*) Zo zou prinses Beatrix op 12 november 1944 aan Koningin Wilhelmina het volgende geschreven hebben. Liefe oma, Het is hier heel leuk in Canada. Papa was weer eve bij ons en hij hep gistere een heel mooie vis gefangen. Ein forel, schreeuwde hij toen hij hem aan de haak had. Papa zecht ook dat wij ons moete overgefe aan de Duisers. Luiser u wel naar hem? Hij weet feel hoor. Na doeg, Beatrix Mocht deze brief waar zijn- wat gemakkelijk na te gaan is-, is het allemaal niet erg fraai wat we hier lezen. |
Met spelfouten? Het lijkt meer op een hedendaags tienerbericht!!
|
Citaat:
Let wel, het zou de moeite zijn eens te onderzoeken of er zulke brief bestaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Willem is namelijk nog "heel druk" bezig met de olympische spelen van 2010, kan ie het hockeyteam weer feliciteren. Pas eventueel daarna zou hij koning kunnen worden. Bovendien wilde Beatrix haar kleinkinderen nog wat tijd met hun ouders geven alvorens pap tot staatshoofd werd benoemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar helaas :boo: Willem Alexander volgt. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar niet mijn methode. Alles onderzoeken zonder vooroordelen, dat is mijn motto. U zou dit ook moeten proberen. |
Citaat:
U en Stormfront. Dit soort 'onderzoeken zonder vooroordelen' kunt u steken waar de zon niet schijnt. Smerige discussiemethoden, dat zijn het. |
Citaat:
Ze zal het niet zo willen doen als haar moeder die een maand later een apart defilé hield. Hoe dan ook, en wat je ook van de monarchie mag vinden, ze heeft het goed gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
In tegenstelling tot u héb ik het onderzocht. En u liegt. Of u heeft last van een 'system-failure'. En in uw zoveelste verandering nadat u heeft gepost doet u het opnieuw. Er is geen, maar dan ook geen enkel, bewijs van een zogenaamde 'stadhoudersbrief'. Wederom de aandacht afleiden als u zichzelf in de zak heeft gescheten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be