![]() |
Eigen hoofddoek eerst?
Was die daar niet tégen? En nu loopt ze er verdorie zelf mee rond! Van enige consistentie kan je ze toch ècht niet verdenken, die vlaamsch-blokkertjes... :roll:
![]() Enfin, voor de rest wens ik haar natuurlijk veel beterschap en zo. Allé, laat de scheldtirades nu maar weer losbarsten... :twisted: |
Al loopt de dame nog zo snel, het hoofddoek achterhaalt haar wel.
Vraag me alleen maar af wat het zou betekenen voor een dame die aan een loket in Antwerpen beroepshalve zit : zou die nu afgedankt of gedegradeerd worden ? Of bestaat er zoiets als een "neutraal hoofddoek" ? Ik wens haar in ieder geval een grote overwinning op kanker toe ! |
Ha die Raf.
Hoe gaat het met u vriend? Je bent wel redelijk laat, er zijn er al die dit thema in verscheidenheid hebben besproken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En natuurlijk is dat wat ik heel de avond ga doen. Ik moet eerst tegen Frankrijk zijn en dan terug naar Gent. Na weken goed weer trekken we erop uit in de regen natuurlijk. |
Ik vind dat ze er goed uitziet zo. Anders ook, uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een regenpak bij alleszins. |
Citaat:
Alleszins beter dan midden in een plensbui terechtkomen zonder iets om u droog te houden. |
Citaat:
|
volgens mij heeft haar hoofddoek niks te maken met haar religie nietwaar?
domme thread dus :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Waarom zo spottende een thread openen over iemand die haar kaalheid door chemo wil verbergen met een doek?
Laag niveau, zeer laag niveau. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be