![]() |
Eurabia : het VB en haar nutteloze strijd
De Wereld zal veranderen
![]() De Islam zal Christendom overweldigen tenzij de Christenen de demografische werkelijkheid erkennen, http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU Dankzij aan alle dommoren die ons regeren en hebben die kanker binnen gelaten,dankzij aan de evangelisten en priesters die hen naar de mond praten,dankzij aan de domme meisjes die we als multicultis opgegroeid hebben en gaan met de verschillende ahmeds en muhamads trouwen -want die laatsten de enige werk dat ze willen verrichten is hun zad te verspreiden aangezien de dhimmies zorgen om hen te onderhouden- en dankzij de domme linksen van deze wereld die alles hebben gedaan om God weg van de scholen te houden en de waarden en normen van onze culturen te vernietigen,hebben we de toekomst van onze kinderen zwart gemaakt. Mark Steyn is worth listening to: The End of Europe - Mark Steyn (1 of 5) http://www.youtube.com/watch?v=xlkEYoKC-kA The End of Europe - Mark Steyn (2 of 5) http://www.youtube.com/watch?v=tBc5V4Ph9n4 The End of Europe - Mark Steyn (3 of 5) http://www.youtube.com/watch?v=nKlXgRS9TZo The End of Europe - Mark Steyn (4 of 5) http://www.youtube.com/watch?v=nJfXRPBpdiM The End of Europe - Mark Steyn (5 of 5) http://www.youtube.com/watch?v=oYXqpBGimPA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar genoeg weet De Schoofzak precies niet dat er in dit land ook VRIJE scholen zijn, met name onder andere katholieke scholen |
Citaat:
|
Citaat:
Een kritische geest vorm je door zelf na te denken, door dingen te overwegen en eventueel te verwerpen of aan te passen. Alleen zekerheden inlepelen gaat niet voldoende zijn. Stel dat je een leerling een stukje poëzie presenteert. Ga je dan ook met 'zekerheid' zeggen hoe dat geïnterpreteerd moet worden? Of ga je mogelijke interpretaties tegen elkaar willen afwegen zonder het ene of het andere te willen opdringen of verwerpen? Mijns inziens maakt een dergelijk zoeken een essentieel deel uit van een degelijke opleiding. Godsdienstonderwijs kan, net zoals bvb zedenleer, geschiedenis, literatuur of zelfs kunst, een methode zijn om dit bij te brengen. |
Daniel Pipes over Vlaams Belang
26.04.2009 - Op 15 april schreef de gerespecteerde Amerikaanse Midden-Oostenspecialist Daniel Pipes een zeer kritisch artikel over de tegennatuurlijke alliantie tussen de islam en de progressieve linkerzijde. Hij verwees daarbij ook expliciet naar België, en wees erop dat de socialisten zeer afhankelijk zijn geworden van islamitische kiezers. Kijk maar naar de kieslijsten. Zeker in Brussel ! Daniel Pipes illustreert deze stelling met een link naar een artikel uit Brussels Journal, dat kort na de gemeenteraadsverkiezingen van 2006 werd gepubliceerd. In dat artikel komt ook Filip Dewinter even aan het woord. Het belangrijkste is hierbij niet zozeer die korte vermelding, maar wel het feit dat een gezaghebbende persoonlijkheid als Daniel Pipes doorheen de lasterlijke propaganda over ‘racisme’ en ‘fascisme’ heenkijkt, en Vlaams Belang ziet zoals ze werkelijk is: een politieke beweging die streeft naar Vlaamse onafhankelijkheid, die de immigratie wil terugdraaien en die net zoals hijzelf bevreesd is voor de steeds toenemende islamisering van de samenleving. Ook hij stelt ons voor de keuze Europa of Eurabia ! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Bovendien houdt het bannen van religie uit andere sectoren dan de kerk ook enkele gevaren in: het gevaar op fundamentalisme wordt bvb groter, aangezien je als overheid veel minder een zicht hebt op wat er juist gezegd wordt. Een onderwijssysteem kan je zodanig inrichten dat het niet gericht is op het bestendigen van macht en onrecht. Naar de motieven van een kerk of van een doorsnee clubhuis heb je echter het raden. Citaat:
Citaat:
Net zoals religie geen 'juist' of 'fout' antwoord hoeft te kennen, kennen ook vele maatschappelijke kwesties geen juist of fout antwoord. De toenemende kloof tussen rijk en arm is er zo bvb een. Moet daar iets aan gedaan worden en door wie moet dat dan eventueel gebeuren? Hoever moet men daarin gaan en hoe wordt rijkdom überhaupt gedefinieerd? Dit zijn maar enkele voorbeelden van vragen die je enkel kan (proberen te) beantwoorden als je afstapt van de idee dat alles bestaat uit zekerheden of dat er een juist of een fout antwoord mogelijk is. Dat er mensen zijn die dit reflecteren 'overbodig', 'onzinnig' of zelfs 'gevaarlijk' achten doet daar niets aan af. De loutere presentatie van zekerheden creëert at best papegaaien. Je krijgt dan mensen die zoiets absurds gaan berekenen als de economische kost van bvb oorlog of verkeer en dit enkel kunnen uitdrukken in geld. Echter: een verkeersdode brengt niet alleen financieel verlies met zich mee, het berokkent ook een ravage op emotioneel vlak. Zo'n factoren moeten (m.i.) per definitie in het verkeersbeleid opgenomen zijn. |
Godsdienstonderwijs mag wel in katholieke scholen, waarom niet.
Het christendom heeft een grote rol gespeeld in onze geschiedenis en cultuur (denk maar schilderkunst en architectuur), dus waarom zou het niet mogen onderwezen worden? Ik heb het hier niet over preken en bekeerijver, die horen thuis in kerken en niet in scholen. |
Citaat:
Miljaar !!! Glad vergeten zeg !! Ernstig nu: - Er is een probleem van godsdienstekstremisme, zowel in kleine-apenlanden (ver weg dus) als in ons eigen grote-apenland. - Eenderwie mag verkondigen dat dit probleem er is, en dat het opgelost kan worden met godsdienstekstremisme zoals dit heerste in Vlaanderen tot ongeveer de jaren 1960/1970; net zoals je nu nog steeds mag verkondigen dat poepen met kondoom voor niks goed is. Maar ik mag daartegen reageren. En dus doe ik het nog eens: godsdiensten zijn de grootste oplichtingsaffaires van allertijden. Ze proberen de brave man wijs te maken dat "iemand" ons gemaakt heeft, dat "bidden en dergelijke meer" helpt om gezond te blijven of de oogst te redden met wat regen, dat varkensvlees best niet gegeten wordt en dat dames best wat tekstiel dragen boven hun mooie haardos, enz. En ze lukken er begot nog in om die brave man zover te brengen, dat hij zijn medemens doodt omwille van zijn gehechtheid aan een andere godsdienst ... |
Citaat:
|
Citaat:
In Nederland zijn al verschillende islamitische scholen, maar zo te zien is het ook voor die scholen nogal moeilijk om te leren omgaan met subsidies: subsidies voor de leerlingen werden gebruikt om familieleden een gratis reisje naar Mekka aan te bieden enzo... bijgevolg werden er een aantal islamscholen gesloten, ook omdat het lesprogramma totaal niet strookte met de Nederlandse normen. Alle begin is moeilijk nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be