![]() |
Wat vind je van het nieuwe kanaal2 testbeeld: schaarsgeklede meisjes springen in slow-motion voor de camera op en neer.
Wordt de vrouw verlaagd tot lustobject, of is dit de ultieme ode aan de vrouwelijke schoonheid? Moeten wij hierover wakker liggen? |
Toch mooi! Mag dat ook al niet meer? Zoals die belachelijk plakactie van ALS-Leuven ...
|
Citaat:
|
Gentenaar, blijft gij zo lang op, stoute jongen?
|
Alleen van horen zeggen, Vlaanderen Boven! :wink:
|
Wat vinden de vrouwen op dit forum ervan?
|
Citaat:
En mensen die daar speciaal naar kijken zijn wel zieligaards (op het internet is er naar believen aan te komen :oops: ), maar het is vooral bedoeld voor de (mannelijke) nachtelijke sms'ers, die zowiezo zielig zijn :P |
Citaat:
|
Brabo schreef:
Citaat:
|
Is dat een testbeeld? Oei, ik vond dat dat nog een van de betere programma's op kanaal twee. :wink:
Maar als testbeeld vind ik dat wel in orde: zo kan ik de kleuren van mijn TV instellen zodat ik niet te oranje of te bleke lichaamsdelen te zien krijg bij een blote tettenfilm op VT4. :wink: |
Moet je ook eens doen met je avatar: die dubbele kin schijnt in mijn ogen!
|
tussentijds bilan, voor de jongens van ALS deze topic ontdekt hebben: men ligt hier niet wakker van, in tegendeel zelfs: men wordt er slaperig van.
|
Als die damens verplicht worden om dat te doen zal ik de eerste zijn om daar op te reageren, maar zolang ik weet dat zij dat met hun recht op eigenmeeninguiting hebben gedaan heb ik daar geen problemen mee.
|
Ik vind dit discriminerend. Waarom zou alleen een testbeeld goed genoeg zijn voor bikini-girls? Waarom niet het nieuws of de reclameblokken? :evil:
:wink: :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() En wat die springende babes betreft, is dat niet op JIM? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be