![]() |
Citaat:
Bron: De Standaard |
Citaat:
:roll: Moslim"beesten"? :twisted: |
Ik heb hier maar één woord voor, crapuleus, dergelijke mensen verdienen geen enkele, maar dan ook geen enkele vorm van respect. :evil: :evil: :evil: :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet noodzakelijk.
Terreur in madrid zorgde ervoor dat hun eisen ingewilligd werden. |
Geen commentaar van linkse zijde? Zwijgen is toestemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is natuurlijk niet goed te keuren! Totaal respectloos. Maar kom, hij was al dood, of niet?
Hmm.. respectloos...doet me spontaan denken aan 10.000 onschuldige slachtoffers in Irak, of die 50.000 andere voor het leven verminkt. |
Citaat:
Eens zien wanneer een islamitische begraafplaats wordt geschonden, dan zal links wel weer moord en brand schreeuwen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
net zomin als ik. Dit is een walgeijke daad. maar je kan nog steeds een respect ( wat de daders net misten ) over houden voor de moslims die deze afgrijselijke daad niet pleegden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me toch af wat die aanslagen in Madrid bij de bewoners van de stad hebben aangericht.
Waarschijnlijk kent bijna iedereen in die stad nu wel iemand uit zijn familie- of kennissenkring die in die aanslagen is omgekomen of voor levenslang verminkt is. Van een vermenigvuldigingseffect gesproken. Dit laatste gebeuren zal de liefde van de Madrilenen voor de moslims zeker niet vergroot hebben. |
Ik denk ook in de richting van anti-Bush en anti-VS gevoelens ...
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan zit jij aan Bush en de VS te denken. Ziekelijk links. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be