![]() |
"Nieuwe week" in de wedstrijd v/d verkiezingsvoorspeller
De "nieuwe week" staat open
Je kan deze week opnieuw deelnemen. Al wie voor dinsdag een voorspelling invoerde, kan nu opnieuw deelnemen. Wedstrijd annex onderzoeksproject Politics.be haalt de verkiezingsvoorspeller uit 2004 van onder het stof. We koppelen er wat prijzenmateriaal én een onderzoek van de Universiteit Antwerpen aan vast en geven je de kans om wekelijks je prognose uit te brengen over de uitslag van de komende verkiezingen. 6 keer mag je een voorspelling uitbrengen, telkens vanaf dinsdag. Neem deel De wedstrijd is actief. Elk lid op dit forum kan deelnemen: http://www.verkiezingssite.be/voorsp...iepeiler/login Inloggen doe je met je account van het forum. Feedback blijft welkom. Maarten |
ik geraak niet ingelogd
|
Citaat:
Maarten |
Ook de naam is case-sensitive, blijkbaar.
Met "firestone" lukte het mij niet, met "Firestone" wel. |
Citaat:
|
ik heb ook al deelgenomen :)
|
Hm ,
is punt4 van wedsrijdreglement niet te streng :? ? Citaat:
en onze jonge forummers /-18/ moeten toestemming vragen :-) belachelijk :? het is toch geen lotto :-P |
Wat met het UF? Wordt de eindscore herberekend zonder de score van het UF (gewoonlijk rond de 1%) of moet je dat zelf in rekenschap brengen en slechts 99% verdelen over de opgesomde partijen?
|
ik geraak er toch ook niet op ingelogd :(
|
Citaat:
Daarom hier mijn voorspelling: De strijd om de eerste plaats en de ministerpresident ,zal gaan tussen CDV en LDD, beide rond de 20 % De strijd om de derde plaats gaat tussen VLD en VB beide rond de 15% SP-A en NV-A rond de 11% Groen 6% en enkele procenten voor de rest |
Citaat:
|
verkiezingsvoorspelling.
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik win stuur me dan maar één van je boeken ipv die ipod :)
|
Proficiat aan de makers van de 'verkiezingsvoorspeller'.
Een aanrader voor iedereen om er aan deel te nemen. Nogal wat anders dan de 'stemtest' van de VRT die wel heel erg vooringenomen is. |
Citaat:
Maarten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarten |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be