![]() |
Naar analogie met de resolutie van talloze gemeenteraden, stel ik voor ook in 'forumland' hierover een resolutie te stemmen.
Citaat:
|
Ik ben uiteraard voor. :wink:
|
Neen, wat hebben wij daar nu mee te maken :roll:
|
Ook voor.
|
voor
|
Dit is al altijd een moeilijke kwestie, maar door die boycot ben ik veel sympathie kwijt. Nietemin onthoud ik mij hiervan.
|
Citaat:
Aarschot Alveringem Anzegem As Assenede Beerse Bekkevoort Berlaar Bertem Beveren Bierbeek Bilzen Boechout Boom Borgloon Bornem Brasschaat Bree Brugge De Pinte Deerlijk Denderleeuw Dessel Diepenbeek Diest Erpe-Mere Gavere Geel Gent Gistel Ham Herent Herk-de-Stad Hoegaarden Hoeselt Huldenberg Hulshout Ichtegem Ieper Kalmthout Kasterlee Kortrijk Laakdal Laarne Lanaken Lebbeke Lede Ledegem Leuven Lier Lierde Linter Lummen Maldegem Malle Mechelen Meerhout Melle Merelbeke Mortsel Nevele Niel Ninove Oostkamp Oosterzele Oostrozebeke Oud Turnhout Peer Ranst Ravels Retie Riemst Rijkevorsel Rotselaar Schelle Sint-Amands Sint-Kathelijne-Waver Sint-Martens-Latem Sint-Niklaas Tervuren Tienen Torhout Turnhout Vletteren Waarschoot Waasmunster Westerlo Wichelen Wingene Wortegem-Petegem Wuustwezel Zele Zoersel Zonhoven Zonnebeke Zottegem Zuienkerke Zwevegem |
v o o r
|
4 stemmen voor - 1 tegen
|
Citaat:
organiseer een petitie als het toch zo nauw aan uw hard ligt |
voor
|
voor!
|
Voor
|
Citaat:
|
Voor!
|
Voor.
|
Voor, vóór en nog eens VOOR :!:
|
Voor
|
TEGEN
|
TEGEN
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be