![]() |
9 mei 2009 World Wide Marijuana March !!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zaterdag 9 mei wordt U tussen 14h en 18h verwacht op de vrijdagmarkt! Het is ook in Gent te doen! Meer locaties Het is al vernoemt in bepaalde topics, maar voor wie het miste, dit draadje. Mijn vraag: mag ik filmen? Mag ik foto's nemen? Of zou jij als je komt liever anoniem blijven? Wees er wel van bewust dat de media hier ook aanwezig zal zijn. Het signaal moet gegeven worden, bevrijd cannabis van haar illegaliteit. Geef een duidelijk signaal dat we nood hebben aan een herziening in het gedoogbeleid. Cannabis hoort niet thuis in het illegale circuit! ![]() BE THERE! BE THE CHANGE! BE THE VOICE! |
Citaat:
|
Het is wel een mooi plantje anders.....:-D
|
Ja, mooier dan een blikje bier he :)
|
Citaat:
|
Marcheer eens voor de paddo.
|
Die zijn hier al legaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Psilocibe cubensis zijn niet illegaal.
Het consumeren en de verkoop ervan is iets anders. |
Nu ga ik toch aan't twijfelen?
|
Bezit van een kweekset is legaal als men de intentie niet hebt om te kweken.
Bezitten van de zwam... nuja, ze klissen je uiteindelijk toch. |
Jup, ge hebt plots bezoek zonder da ge het ziet aankomen.
Daarom dak met al die zever gestopt zen. Maar ik blijf voorstander voor het legaal groeien van Cannabis. Zo kan ik er toch terug aan beginnen he. Die paddo's boeien me zo niet meer, ik doe dat misschien vier keer op't jaar. En ja.. ge moet maar even gaan wandelen op een boerenweide in de herfst en ge hebt genoeg kaalkopkes he (hawaiiaanse familie) |
Citaat:
|
Awel, Flanel, ga de 9de met een spandoek: Do not forget the MM! (magic mushrooms)
Artisjok, hennep of cannabis sativa/indica? :) |
Het is in Gent te doen, zie ik.
Aanwezig. |
Gent en Antwerpen
In verschillende steden trouwens, wereldwijd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be