![]() |
Dikke tumult op fortis-vergadering in Gent: voorbode voor verkiezingen?
Ik lees net op de site van de standaard dat het er dik tegenzit in Flanders ekspo.
Eén chaos, aandeelhouders komen kwasi in opstand. Zouden de mensen op de volgende verkiezingen ook een beetje in opstand komen? Oei, de sjef roept: eten is klaar .... |
Citaat:
Ik zou er dus niet op hopen. :lol: Edit: het zou wel eens kunnen lukken als 1) de potentiële opstandelingen zèlf leren koken of als 2) er helemaal géén eten meer voorhanden is. Maar d�*�*rvoor is de crisis natuurlijk nog lang niet erg genoeg. |
Even een knip en plak uit het live verslag:
Citaat:
Ik blijf me afvragen of al die gewone mensen, mensen die alleen maar een klein spaarboekje hebben, zich zullen herinneren dat de bankiers, en met hen alle politiekers in de bestuursvergaderingen, niet eens zonder staatstussenkomst hun spaarsenten konden garanderen. |
Citaat:
Ben ik nu de enige die begrepen heeft dat zwarte gat zondag eraan komt? |
Citaat:
|
Net wat beelden gezien .
Grappig om die brave mensen in hun mooie kostuumpjes zich zo te zien gedragen ... 't Zijn bijna echte hooligans ... :lol: |
Citaat:
|
De merendeel van die mensen zijn kwaad op zichzelf of horen dat te zijn.
|
Zouden die hun eigen schoenen gooien en dan schoenloos naar huis gaan ofwel een extra paar schoenen meepakken?
|
|
Citaat:
Heb net op het nieuws iemand gehoord daar op de fortis-meeting. Die mens die zei, ik wou ja stemmen totdat Van Rompuy mij daar gisteren wat kwam afdreigen, nu stem ik nee! Dus de regering (of wat daar dan voor doorgaat) is goed bezig met uit frustratie haar burgers af te dreigen. Wat voor armzalige kleinzielige bekrompen mensen zijn me dat? Zwarte gat zondag komt eraan. |
het zijn vooral Franstaligen die daar de boel op stelten zetten.
|
Citaat:
Ik ben makelaar en als de zaak naar Paribas gaat, ga ik al mijn klanten af die bij mij een polis Fortis hebben om deze te verplaatsen, al was het maar uit principe. |
Mocht ik een klein miljoen '€s kwijtgespeeld zijn door de onvoorzichtigheid van de raad van bestuur van Fortis, en mocht ik nu kunnen kiezen tussen "chaos en de boel in brand steken", of van mijn miljoentje een luizige 10.000 € te kunnen rekupereren, dan zou ik ook kiezen voor "de boel in brand steken".
De regering had destijds veel beter: - de top van fortis in de bak laten steken voor oplichting - fortis failliet laten gaan, maar onmiddellijk laten overnemen door de staat - en dan rustig uitkijken naar een definitieve oplossing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
iemand het nieuws gezien das erger as linkse betogers schoenen werden er gegooid ! De freek zei mogelijk extra journaal ! Wordt nog vervolgd anyways :D
|
Citaat:
|
In den bak van de polies moet ge ook uw schoenen afgeven eerst.
knip en plak: Citaat:
I like it !! |
Citaat:
Allez, dan hebt ge meer kans om iemand te raken als ge met uwe schoen gooit. Als ge de eerste rij security mist hebt ge nog kans om de raad van bestuur of de tweede rij security te raken. :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be