![]() |
Waar vind je nog 1 cm dikke LP's van The Beatles
voor 1 euro?
DVD's voor 50 cent, grabbelen, hond aaien voor 10 cent, glaasje oranjebitter voor 1 euro. Komt morgè allemaal naar de vrijmark van Utèrèg. 2 Unlimited komen ook. ![]() ![]() ![]() |
hond aaien tien cent
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat bij jullie altijd zo'n klef nationalistisch gedoe als er meer dan tien mensen samenkomen op een pleintje?
|
Wahahahhaa LP's van de Beatles zullen wel een pakje duurder zijn ;)
Mijn pa heeft ze allemaal. Heeft zelfs platen die heel wat euro's waard zijn. |
Citaat:
Ik heb er twee kunnen scoren. |
amai, die laatste foto.
doet pijn aan mijn ogen, die kleuren. :-( |
Citaat:
![]() |
al dat kut oranje
en dan nog te denken dat er families zijn met zo'n achternaam:? |
Citaat:
Nu ik wat ouder ben en de waarde van zijn platen weet... denk ik: amai das een dikke erfenis :s (grof maarja) Begrijp me niet verkeerd, ik wil mijn pa niet dood, zeker niet, dat hij nog héél lang mag leven en al verkoopt hij zijn platen voor zijn dood, ik denk er niet aan. Maar zo onbewust zit dat wel in het achterhoofdje. En ik heb het dan niet alleen over Beatles platen he. Mijn pa was zo'n gekke hippie dat hij bijna alle platen van die tijd heeft. |
Citaat:
|
Dat hij nog maar lang leeft :)
En van mijn parten mag ie ze allemaal verkopen hoor, zou er echt niet van wakker liggen. En ook, als je dan zoiets erft... ja dat verkoop je toch niet? Al dat geroep en getier er rond vroeger, dat roept herinneringen op eens ze in je bezit komen he :) Dan ga je dat geroep en getier fel missen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be