![]() |
president of the fools
komaan guy; neem jouw verantwoordelijkheid
komaan guy; peace.police steunt jouw komaan guy ik neem de schaduwzijde jij brengt de zon samen maken we eenheid in de verscheidenheid ik steun de koning ik steun mijn vader en moeder land ik steun jouw door dik en dun komaan guy; verenig ons land alléén jij kan dit doen de peace.police staat achter jouw i give you three kisses |
Citaat:
Geniale satire!! Méér van dat :-) |
wie durft er president te zijn van de zotten?
wie durft de eerste steen werpen... ik heb geleefd tussen de zotten; ik heb al mijn eerste steen geworpen het is nu aan de politiekers om hun zot vertand te verliezen en eindelijk éénheid te brengen ik ben een leerling van sri chinmoy; één van de grootte der aarde ik durf mijn mening zeggen; omdat ik weet dat hij mij op het rechte pad houdt mijn taak is nu; de politiekers, malloten en psychoten in goede banen te brengen groetjes joshua thesun |
K&k ??? :?
|
Citaat:
President voor de zotten? Mijn stem hebt u. |
i give europe a change...
joshua as man& elisabeth as women! i gives vrouwe justicia a change. brothers and sisters hear me now the peacepolice shall rule the world |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zagevent.
|
Ik zou wel eens willen weten wat die gast slikt (of rookt of...) :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bedankt voor jullie hylarische gedachtenspinsels...
ik probeer jullie gewoon eens wakker te schudden... de hemel geeft; wie " vangt " die heeft... denk hier maar eens over na bollebozen liever simpel van geest dan een zwijnen hoofd greetings peace.police |
Citaat:
|
Citaat:
-een vervangingsinkomen? -Geen lief? Peace.Police go check your MD. You might be suffering from a psychosis. That shit's is toxic to the brain, or what's left of it. Seroquel 200 mg after that, you build up to 800 mg ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be