![]() |
Welke beledigingen zijn toegelaten en welke niet?
Ik rapporteerde gisteren via de meldknop een beledigend bericht, maar ik stel tot mijn verbazing vast dat daar niet op gereageerd wordt door de moderatie. Dat leidt me tot de conclusie dat sommige beledigingen worden toegelaten en andere niet. Kunnen de forumgebruikers ergens het lijstje raadplegen dat de moderatie hanteert om na te gaan of een belediging tot de toegelaten, dan wel tot de verboden variant behoort? Dan kunnen we voortaan misschien vermijden dat beledigende berichten die onder de toegelaten variant vallen onnodig gerapporteerd worden.
|
Of het kan zijn dat je nu eenmaal vlug in je gat gebeten voelt.
|
x
|
Zo'n lijst kan ik u niet geven, de post die gemeld was is geknipt. Mijn excuses, ik was weinig online de voorbije dagen en blijkbaar hadden enkele andere mods ook een dagje forumverlof gisteren.
|
Oké, Tronca, bedankt! Ik was gewoon ongeduldig, blijkbaar... :oops:
|
Is er ook een lijstje over wat en niet kan op de avatars?
|
voor sommigen is er niet veel nodig om hun dag geslaagd ta maken
heerlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was mama niet in de buurt om tegen te janken...ik ben toch zoooo beledigd huilhuiljankjank...be a man - live with it - life's a bitch. |
dubbel :oops:
|
Citaat:
Dat meldknopje staat daar niet voor niets. Wie mij persoonlijk aanvalt, mag erop rekenen dat ik van dat knopje gebruik maak. Ik denk dat dit algemeen geweten is onder de reguliere forumpopulatie. |
:cheer: Uitkafferen :cheer:
|
:cheer: verbaal geweld :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfde topic als mijne...de mijne krijgt slotje...deze niet....nuff said
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be