![]() |
kinderen
Even een kleine en simpele peiling: hoeveel kinderen heeft U?
|
En zij die geen kinderen hebben?
|
Citaat:
|
Geen enkel, en zelfs da is al 1 teveel ;-)
|
Citaat:
|
Geen kinderwens!
|
Citaat:
:cheer: Geen kinderen hebben is't bewijs da ge ni kunt neuken :cheer: 8-) 'k heb er vééééééél ...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aaaaaaaaaaaah ik kan nog eens komen stoeffen over mijn dochter :)
Ja ik heb één meisje, tien maand oud en echt een deugenietje eerste klas! Ze kan uitdagen, zo dingen op de grond laten vallen en dan zo deugeniet lacheske opstellen. Ze heeft al twee eerste prijzen gewonnen met foto wedstrijden en stond in de GVA babyspecial van 20 februari 2009. We zijn echt apentrots op ons kapoentje, en ons leven staat centraal met haar opvoeding. We zijn echt op tien maanden enorm verantwoordelijk geworden (relatief bekeken). Het zal wss ons enig kindje worden, al onze liefde delen. Ik zou ook graag een zoon willen, maar ik heb momenteel meer dan genoeg aan mijn dochter. Ze is het zonnetje in mijn leven, mijn oogappel en reden van bestaan. Dat laatste mag je echt letterlijk nemen, mijn bestaan heeft een nieuwe hoofdreden, en dat is mijn dochter opvoeden, beschermen, onderhouden, begeleiden, ... een kind he, dat is pas zelfkweek! |
Citaat:
|
Citaat:
En als ze lachen, man... uw Zijn wordt helemaal uitgebreid tot de maximum. En de bewustzijnservaring van liefde komt op de max. Ik had nooit gedacht dat ik zo van kinderen zou gaan houden. Ik heb het altijd kleine mormels en bleitsmoelen gevonden... Maar nu weet ik beter. |
Citaat:
Ik vind het nog steeds rete irritante insecten ;-) |
Citaat:
Ge weet pas wat onvoorwaardelijke liefde is als ge kinderen hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een waterke voor u en een pasoake voor u dochter;-). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be