![]() |
Lombas solliciteert
Jawel! Een stap in de grote wereld, en dit draadje gaat me daar wat stoom mee helpen afblazen. Momenteel zijn er vijf besprekingen gaande: drie in Leuven, één in Turnhout, en één in Brussel.
Morgen: - schriftelijk examen in Turnhout --> wil ik die job? JA/MSSN/NEE --> ben ik voorbereid? JA/REDELIJK/MINIMAAL --> kern:
Whoepie! |
Nu nog wachten op Mitgard die komt zeggen welk frituur er over te nemen is :-P
Soit: succes eh lombas! ;-) |
Ik hoop voor u dat het werk minder saai blijkt te zijn dan de jobomschrijving.
|
ik ga mij niet moeien
anders handelen zou dwaas zijn ik wens je veel succes bij al je sollicitaties, en moge je een toffe eerste job vinden (je eerste job is zo goed als nooit je droomjob maar dat wist je al natuurlijk) |
Citaat:
|
ik kan u verzekeren dat de schriftelijke examens in turnhout niet van de poes zijn 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
extra whoepie voor kadoc kan ik snappen voor ec (indien europese commissie) niet |
Citaat:
:-D En is ook wel boeiend hoor, zij het in de Historical Archives, zij het als document management officer (of adjunct, kuch). |
Jij bent te cool voor een politiek forum, dus ongetwijfeld ook te cool voor een solicitatie.
Je vooral verheven gedragen en ze zullen je aannemen. |
Op internet zijn er tal van websites die goede informatie bevatten over solliciteren. Let wel dat op met je eerste sollicitatiegesprek, dat is meestal een misser.
|
1 Bijlage(n)
Met rijbewijs CE rijd je hiermee ... ;-)
Met de vlam in de pijp ............................ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be