![]() |
Vraagje aan Nederlanders
Goedenacht, ik keek gisteravond naar een programma genaamd ''Een tegen 100'' (http://player.omroep.nl/?aflid=9454162) op Nederland 1 en het is lange tijd geleden dat ik mij zo heb vermaakt voor de tv. Ik vroeg mij nu af of er meerdere Nederlandse zenders zijn waar dit soort groteske (spel)programma's opkomen, want in Vlaanderen kennen wij dat eigenlijk niet.
En wat is de goedkoopste manier om deze zenders in huis te halen? Ik zat zelf te denken aan Telenet Digital TV maar goed, er zijn vast mensen die hier meer van af weten dan ik :lol: |
Hoezo in Vlaanderen kennen we dat niet - heb je nooit VTM gekeken?
Datzelfde programma, zelfde concept, identiek hetzelfde is al eeeeeeuwen geleden op VTM geweest met Koen Wouters als presentator. :roll: |
Citaat:
Maar allee , de forummers hier kijken enkel naar de zevende dag en zo ... :? |
Citaat:
Met het mes op tafel is een kleine show voor intellectuelen Dat zijn shows die ik leuk vind. Met het mes op tafel komt op de publieke omroep op vrijdag om 20:50 uur. Miljoenenjacht komt op RTL en kan je helaas niet ontvangen. Dat is nogal raar geregeld. Je kunt wel beide shows nakijken op internet. |
En Lotto Weekend Miljonairs natuurlijk, hartstikke gezellige show. Naar bekend concept, terug te vinden in veel andere landen. Van Endemol.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be