Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   minderheden-forum weet oplossing! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122614)

TypO 4 mei 2009 09:10

minderheden-forum weet oplossing!

Het minderheden forum kent de oplossing voor immigranten en geregulariseerden die teveel leeflonen opsouperen!

bron : http://www.hln.be/hln/nl/3624/Verkie...slijsten.dhtml

Laten we ze allemaal in de politiek stoempen;
daar moeten ze ook niet werken -want dat willen ze toch niet- maar belangrijker! ze trekken er een echt loon en tegelijk komen ze niet meer in de ocmw-statistieken.
Of hoe men in dit land en europa echt élk probleem aankan.

Vlaamse Patriot 4 mei 2009 14:59

Men gaat zolang verder gaan, tot uiteindelijke de blanke allochtoon de enige minderheid zal zijn. Maar dan een minderheid die geen extra rechten meer zal moeten vragen, maar zich zal moeten onderwerpen aan een vreemde, minderwaardige cultuur.

Princessje 21 mei 2009 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Patriot (Bericht 4087756)
Men gaat zolang verder gaan, tot uiteindelijke de blanke allochtoon de enige minderheid zal zijn. Maar dan een minderheid die geen extra rechten meer zal moeten vragen, maar zich zal moeten onderwerpen aan een vreemde, minderwaardige cultuur.

De blanke allochtoon zal een minderheid worden als deze zich niet in een multiculturele samenleving kan integreren!

We zullen mettertijd evoluerennaar een maatschappij hier in Vlaanderen waar de meerderheid niet êrse Blank/Vlaams zal zij, zeker in de grootsteden!
Dit is niet onoverkomelijk, juist een gezonde aanpak nodig!

longhorn 21 mei 2009 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4115881)
De blanke allochtoon zal een minderheid worden als deze zich niet in een multiculturele samenleving kan integreren!

De wereld op zijn kop! Toen ik emigreerde, heb ik mij zo vlug mogelijk proberen te integreren en heb nooit verwacht dat de plaatselijke bewoner zich aan mij moet aanpassen.

Princessje 21 mei 2009 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4115923)
De wereld op zijn kop! Toen ik emigreerde, heb ik mij zo vlug mogelijk proberen te integreren en heb nooit verwacht dat de plaatselijke bewoner zich aan mij moet aanpassen.

Jaja, de Westerlingen hebben zich prima aangepast aan de Afrikanen, de Noord Amerikaanse indianen..... om over de integratie van onze Spanjaarden in Zuid Amerika nog maar te zwijgen!

En de blanken in Zuid Afrika sloegen alle qua aanpassen aan de originele bevolking!

Ga spelen Longhorn!
Trouwens 90% van de mensen van vreemde origine heeft zich prima aangepast!
U hebt het steeds over een te verwaarlozen minderheid, de mensen worden daar zo moe van..... die misleidennde berichtgevng altijd!

Vorenus 21 mei 2009 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4115933)
Jaja, de Westerlingen hebben zich prima aangepast aan de Afrikanen, de Noord Amerikaanse indianen..... om over de integratie van onze Spanjaarden in Zuid Amerika nog maar te zwijgen!

En de blanken in Zuid Afrika sloegen alle qua aanpassen aan de originele bevolking!

Ga spelen Longhorn!

Voor de helft gezever maar kom.

Wat heeft dat met nu te maken?

Princessje 21 mei 2009 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4115938)
Voor de helft gezever maar kom.

Wat heeft dat met nu te maken?

De meeste zijn inderdaad aangepast, ja dus veel gezever!!!

Wij mochten dat wel doen, maar owee als ze ons een koekje van eigen deeg geven!!

Ja dat typische meten met twee maten en twee gewichten... typisch!;-)

Vorenus 21 mei 2009 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4115945)

Wij mochten dat wel doen, maar owee als ze ons een koekje van eigen deeg geven!!

Voor de helft gezever aangezien de andere helft niet correct is.

Princessje 21 mei 2009 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vorenus (Bericht 4115948)
Voor de helft gezever aangezien de andere helft niet correct is.

Weinig zin hier verder op in te gaan!

Het beste gewenst in onze MULTICULTURELE SAMENLEVING!
Het ga je goed.....;-)

Vorenus 21 mei 2009 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4115949)
Weinig zin hier verder op in te gaan!

Het beste gewenst in onze MULTICULTURELE SAMENLEVING!
Het ga je goed.....;-)

Welke multiculsamenleving?

Nog niet veel van gezien.

daiwa 21 mei 2009 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4115923)

Dat is inderdaad de normale gang van zaken, maar niet in Belgié.

Pist*on 22 mei 2009 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4115945)

sinds wanneer is dit geen veralgemening? "De blanken" hebben zich in Z afrika niet aangepast.
"Sommige blanken" mijn beste, sommigen.

Trouwens wat had volgens u de blanke ontginner moeten doen, daar in de brousse? Camel-boots ruilen voor blootsvoets?
Broek voor strooien rok en jachtgeweer voor houten pijl en boog?
Kwestie van jezelf 500jaar evolutie te ontzeggen.

Mohammedanen die naar hier komen en zich niet in ons systeem inpassen is van een heel andere orde.

JamJam 22 mei 2009 13:48

Citaat:

Daarna volgen Groen! (12), Open Vld (9), CD&V (7), NV-A (4) en VB (0).
Haha! Surprise, surprise... :p

Princessje 22 mei 2009 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on (Bericht 4116484)
sinds wanneer is dit geen veralgemening? "De blanken" hebben zich in Z afrika niet aangepast.

Trouwens wat had volgens u de blanke ontginner moeten doen, daar in de brousse? Camel-boots ruilen voor blootsvoets?

Mohammedanen die naar hier komen en zich niet in ons systeem inpassen is van een heel andere orde.

Inderdaad!

Die minachting over bepaalde Afrikaanse culturen stoort me.... in Afrika bouwden ze al appartementen met 6 verdoipingen toen wij nog in de bomen zaten!

Er waren ook bloeiende koninkrijken in de 14de eeuw...

Laat dat toontje maar achterwege!

Brandaan 22 mei 2009 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4118074)
Inderdaad!

Die minachting over bepaalde Afrikaanse culturen stoort me.... in Afrika bouwden ze al appartementen met 6 verdoipingen toen wij nog in de bomen zaten!

:roll: , tuurlijk. Helaas voor u moet de eerste zwart-Afrikaanse cultuur die zelfstandig in verdiepingen ging bouwen nog gaan ontstaan.
Als men technologische en culturele prestaties als maatstaf neem (en dat doet u blijkbaar) is een minachting tegenover zwart-Afrikaanse culturen volkomen terecht; ze hebbben nooit iets bereikt.

Citaat:

Er waren ook bloeiende koninkrijken in de 14de eeuw...

Laat dat toontje maar achterwege!
Wat is dat "een bloeiend koninkrijk" en hoe toont dat iets aan? Om het in perspectief te plaatsen de West-Afrikaanse koninkrijken van rond de 14e eeuw -die zogemaand aan zouden tonen dat ook Afrikanen hoogstaande beschavingen hebben opgebouwd - stelden niets voor met koninkrijken uit andere continenten uit dezelfde eeuw, Antarctica en Australië uitgezonderd.

Princessje 22 mei 2009 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 4118124)
:roll: , tuurlijk. Helaas voor u moet de eerste zwart-Afrikaanse cultuur die zelfstandig in verdiepingen ging bouwen nog gaan ontstaan.
Als men technologische en culturele prestaties als maatstaf neem (en dat doet u blijkbaar) is een minachting tegenover zwart-Afrikaanse culturen volkomen terecht; ze hebbben nooit iets bereikt.

Wat is dat "een bloeiend koninkrijk" en hoe toont dat iets aan? Om het in perspectief te plaatsen de West-Afrikaanse koninkrijken van rond de 14e eeuw -die zogemaand aan zouden tonen dat ook Afrikanen hoogstaande beschavingen hebben opgebouwd - stelden niets voor met koninkrijken uit andere continenten uit dezelfde eeuw, Antarctica en Australië uitgezonderd.

U maakt zich vrij belachelijk!

Misschien ff googelen...

Of blijf anders je sprookjes geloven en denken dat je superieur bent!;-)

Blijf maar hangen in je droomwereldje....:-D:-D:-D

Sywen 22 mei 2009 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pist*on (Bericht 4116484)

en de Europeanen die naar Armeica gingen in de 15,16,17de eeuw hebben zich ook prima aangepast door 80% van de indianenstammen uit te roeien.

en ontginners?? en wat kwamen die allochtone ontginners daar doen, de grondstoffen van de autochtonen komen stelen. en voor je zegt dat dat geschiedenis is, het is nu precies hetzelfde, waarom denk je dat er oorlog is in Congo? inderdaad, voor de grondstoffen.

Vorenus 22 mei 2009 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 4118133)
en de Europeanen die naar Armeica gingen in de 15,16,17de eeuw hebben zich ook prima aangepast door 80% van de indianenstammen uit te roeien.

De meeste door ziektes en de bondgenoten van de Europeanen waren de indianenstammen zelf.

Citaat:

en ontginners?? en wat kwamen die allochtone ontginners daar doen, de grondstoffen van de autochtonen komen stelen. en voor je zegt dat dat geschiedenis is, het is nu precies hetzelfde, waarom denk je dat er oorlog is in Congo? inderdaad, voor de grondstoffen.
Diefstal kan je het moeilijk noemen aangezien ze er niets meededen laat staan dat ze er kennis van hadden.

Brandaan 22 mei 2009 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princessje (Bericht 4118127)
U maakt zich vrij belachelijk!

Misschien ff googelen...

Ik wil best even gaan googelen hoor, maar wellicht kunt u mij even naar de prestaties van zwart-Afrika wijzen die aantonen dat zij gebouwen van 6 hoog bouwden terwijl wij nog in bomen slingerden?

Ik zou zelf namelijk niet weten waar u het over heeft en waar ik zou moeten beginnen met zoeken. Dit ondanks het feit dat ik toch al wat jaren in Afrika heb doorgebracht.

Citaat:

Of blijf anders je sprookjes geloven en denken dat je superieur bent!;-)

Blijf maar hangen in je droomwereldje....
Waar zeg ik dat ik denk dat ik superieur ben? Ik stel enkel vast dat volgens uw maatstaven (6 hoog bouwen, oftewel technologische vooruitgang) zwart-Afrika volkomen inferieur zou zijn.

Sywen 22 mei 2009 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 4118138)
Ik wil best even gaan googelen hoor, maar wellicht kunt u mij even naar de prestaties van zwart-Afrika wijzen die aantonen dat zij gebouwen van 6 hoog bouwden terwijl wij nog in bomen slingerden?

piramiden?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be