Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Kristof Bossuyt (Open VLD) (4 tot en met 10 mei) (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=207)
-   -   Waarom op jou stemmen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122637)

Firestone 4 mei 2009 13:04

Waarom op jou stemmen?

Dag Kristof,

Ik heb op jouw website wat rondgeneusd, en wat ik niet vond is een reden om specifiek op jou te stemmen.

Ik woon in Antwerpen, zal meer dan waarschijnlijk op jouw lijst stemmen, maar mijn voorkeurstem(men) staan nog in aanbieding.

Daarom de volgende eenvoudige en laag-bij-de grondse vraag: met welke argumenten kan je de VLD-kiezers overtuigen op jou te stemmen?

Mvg

boerenverstand 4 mei 2009 16:46

Firestone,
als jij op de VLD gaat stemmen mag ik jou dan eens vragen wat jij vindt dat de VLD zo geweldig heeft gedaan aan "goed" bestuur de 10 afgelopen jaren ?
Ik leer altijd graag bij.

largo_w 4 mei 2009 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4087601)
Daarom de volgende eenvoudige en laag-bij-de grondse vraag: met welke argumenten kan je de VLD-kiezers overtuigen op jou te stemmen?

Citaat:

Standpunten
Volledige fiscale aftrekbaarheid kinderopvang
de "what's in it for me" vraag zalig... ;-)
:-)

boerenverstand 4 mei 2009 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 4087957)
de "what's in it for me" vraag zalig... ;-)
:-)

Zo had ik het nog niet bekeken maar inderdaad, VLD.

Betaal je niet al te graag "eerlijk" belastingen, stem Reynders via VLD.

De domme modale hardwerkende vlaming zal het verschil wel bijpassen, geef haar/hem een jobkorting, waarschijnlijk trapt zij/hij er in.
Is altijd een dooddoener bij debatten, fora,....in verkiezingstijd

jef 4 mei 2009 20:39

Durft VLD na al die trukken, verkopen van gebouwen om dan jaren dik te betalen om ze terug te huren en boekhoudkundige grappen nog beweren dat ze een begroting in evenwicht hadden?
Dus als ik de methode van de VLD toepas: ik verbrats maan geld en heb een tekort van 1 miljoen, ik verkoop mijn huis voor 1,1 miljoen om het daarna terug te huren verkwist nog wat geld en heb op het einde van het jaar nog 50 euro over, den heb ik een begrotingsoverschot. Knap gewerkt.

Dope 5 mei 2009 14:33

?

Firestone 6 mei 2009 16:02

blijkbaar niet geïnteresseerd in mijn voorkeurstem ... :(

Knipp 6 mei 2009 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4091932)
blijkbaar niet geïnteresseerd in mijn voorkeurstem ... :(

Verstandige man.
Heeft onmiddellijk begrepen dat jouw stem hem minstens een paar Louboutins zou kosten ;)

Zo'n man verstaat de hint meteen : laag bij de gronds.

Firestone 6 mei 2009 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knipp (Bericht 4091939)
Verstandige man.
Heeft onmiddellijk begrepen dat jouw stem hem minstens een paar Louboutins zou kosten ;)

Zo'n man verstaat de hint meteen : laag bij de gronds.

Een paar Louboutins hoeft nochtans niet duur te zijn ...

Nu, mijn vraag was wel ernstig bedoeld.
Spijtig dat er alsnog geen antwoord is gekomen.

Op een mij onbekende kandidaat, die nog niets wezenlijks gepresteerd heeft (dit is geen verwijt, hij staat aan het begin van zijn loopbaan), en die geen interessante voorstellen, plannen, ideën, weet ik veel, kan voorleggen: waarom zou je op zo'n kandidaat stemmen?

djimi 6 mei 2009 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4091991)
Een paar Louboutins hoeft nochtans niet duur te zijn ...

Spijtig dat er alsnog geen antwoord is gekomen.

Op een mij onbekende kandidaat, die nog niets wezenlijks gepresteerd heeft (dit is geen verwijt, hij staat aan het begin van zijn loopbaan), en die geen interessante voorstellen, plannen, ideën, weet ik veel, kan voorleggen: waarom zou je op zo'n kandidaat stemmen?

Zijn 'babe'-gehalte ;-)?

daiwa 6 mei 2009 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boerenverstand (Bericht 4087931)
Firestone,
als jij op de VLD gaat stemmen mag ik jou dan eens vragen wat jij vindt dat de VLD zo geweldig heeft gedaan aan "goed" bestuur de 10 afgelopen jaren ?
.

Kort en bondig...... NIETS!!!!!!!

Knipp 6 mei 2009 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4091991)

't Was maar een manoeuvre Firestone.

Had eigenlijk gehoopt dat ie het niet had kunnen laten ons iets te reveleren over de collectie schoenen van z'n vrouw ;)

Yucagira 7 mei 2009 00:21

Tja

een duidelijke en rustige vraag van onze Firestone negeren

is nog erger

dan gewoon politieke zelfmoord plegen

zou ik in zijn plaats een harakiri of seppuku kiezen ?

ik zou het niet weten

misschien direct zichzelf aan hoogste boom van Vlaanderen ophangen

maar waar

of toch aan kever van leuven

triestige toekomst

Citaat:

Dag Kristof,

Ik heb op jouw website wat rondgeneusd, en wat ik niet vond is een reden om specifiek op jou te stemmen.

Ik woon in Antwerpen, zal meer dan waarschijnlijk op jouw lijst stemmen, maar mijn voorkeurstem(men) staan nog in aanbieding.

Mvg

Firestone 7 mei 2009 08:17

:lol:

largo_w 7 mei 2009 12:09

Citaat:

Dag Kristof,

Mvg

Zou de VLD in oost vlaanderen ook zo "happig" zijn op voorkeurstemmen?:?

Firestone 8 mei 2009 15:04

Kristof houdt het voor gezien blijkbaar ... :?

largo_w 8 mei 2009 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 4095055)
Kristof houdt het voor gezien blijkbaar ... :?

ik zou het anders ook wel weten als een bende anonieme nicknames mij een intellectuele nietwiet noemt op een forum waar ik mijn al karige tijd kom verdoen...
Is inderdaad wel spijtig dat hij uw vraag niet beantwoordde en raar ook. Maar hij weet natuurlijk niet dat je één van de serieusere forummers bent hier...

Vette Pois(s)on 8 mei 2009 17:24

hallo Kristof.

Sinds het begin ik mocht gaan stemmen heb ik op uw partij gestemd.

Ik heb daar heel fel spijt van en ga dat nooit meer doen.

Nog veel succes.

voicelesscharlie 8 mei 2009 17:26

Citaat:

Dag Kristof,

Mvg

De VLD laat je in de steek ,schatje.

Firestone 8 mei 2009 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 4095231)
De VLD laat je in de steek ,schatje.

zolang ik jou maar heb, charlie ... :>

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be