![]() |
Waarom op jou stemmen?
Dag Kristof,
Ik heb op jouw website wat rondgeneusd, en wat ik niet vond is een reden om specifiek op jou te stemmen. Ik woon in Antwerpen, zal meer dan waarschijnlijk op jouw lijst stemmen, maar mijn voorkeurstem(men) staan nog in aanbieding. Daarom de volgende eenvoudige en laag-bij-de grondse vraag: met welke argumenten kan je de VLD-kiezers overtuigen op jou te stemmen? Mvg |
Firestone,
als jij op de VLD gaat stemmen mag ik jou dan eens vragen wat jij vindt dat de VLD zo geweldig heeft gedaan aan "goed" bestuur de 10 afgelopen jaren ? Ik leer altijd graag bij. |
Citaat:
Citaat:
:-) |
Citaat:
Betaal je niet al te graag "eerlijk" belastingen, stem Reynders via VLD. De domme modale hardwerkende vlaming zal het verschil wel bijpassen, geef haar/hem een jobkorting, waarschijnlijk trapt zij/hij er in. Is altijd een dooddoener bij debatten, fora,....in verkiezingstijd |
Durft VLD na al die trukken, verkopen van gebouwen om dan jaren dik te betalen om ze terug te huren en boekhoudkundige grappen nog beweren dat ze een begroting in evenwicht hadden?
Dus als ik de methode van de VLD toepas: ik verbrats maan geld en heb een tekort van 1 miljoen, ik verkoop mijn huis voor 1,1 miljoen om het daarna terug te huren verkwist nog wat geld en heb op het einde van het jaar nog 50 euro over, den heb ik een begrotingsoverschot. Knap gewerkt. |
?
|
blijkbaar niet geïnteresseerd in mijn voorkeurstem ... :(
|
Citaat:
Heeft onmiddellijk begrepen dat jouw stem hem minstens een paar Louboutins zou kosten ;) Zo'n man verstaat de hint meteen : laag bij de gronds. |
Citaat:
Nu, mijn vraag was wel ernstig bedoeld. Spijtig dat er alsnog geen antwoord is gekomen. Op een mij onbekende kandidaat, die nog niets wezenlijks gepresteerd heeft (dit is geen verwijt, hij staat aan het begin van zijn loopbaan), en die geen interessante voorstellen, plannen, ideën, weet ik veel, kan voorleggen: waarom zou je op zo'n kandidaat stemmen? |
Citaat:
|
Citaat:
Kort en bondig...... NIETS!!!!!!! |
Citaat:
Had eigenlijk gehoopt dat ie het niet had kunnen laten ons iets te reveleren over de collectie schoenen van z'n vrouw ;) |
Tja
een duidelijke en rustige vraag van onze Firestone negeren is nog erger dan gewoon politieke zelfmoord plegen zou ik in zijn plaats een harakiri of seppuku kiezen ? ik zou het niet weten misschien direct zichzelf aan hoogste boom van Vlaanderen ophangen maar waar of toch aan kever van leuven triestige toekomst ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
:lol:
|
Citaat:
|
Kristof houdt het voor gezien blijkbaar ... :?
|
Citaat:
Is inderdaad wel spijtig dat hij uw vraag niet beantwoordde en raar ook. Maar hij weet natuurlijk niet dat je één van de serieusere forummers bent hier... |
hallo Kristof.
Sinds het begin ik mocht gaan stemmen heb ik op uw partij gestemd. Ik heb daar heel fel spijt van en ga dat nooit meer doen. Nog veel succes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be