Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Merel heeft kleintjes ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122644)

lantjes 4 mei 2009 15:54

Merel heeft kleintjes !

1 Bijlage(n)
:cheer: Merel heeft kleintjes !!!!:cheer: in het schapenhok....

Bijlage 48619

Jazeker 4 mei 2009 16:26

:cheer:

Derk de Tweede 4 mei 2009 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4087824)
:cheer: Merel heeft kleintjes !!!!:cheer: in het schapenhok....

Bijlage 48619

M'n poesje heeft honger! 8-)

lantjes 4 mei 2009 21:15

Er zullen er hier wel enkele zijn die eerder aan een A-cupje dachten van de een of andere Merel. :p

manta 4 mei 2009 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4088506)
Er zullen er hier wel enkele zijn die eerder aan een A-cupje dachten van de een of andere Merel. :p

Neen , niet echt ... Hier dacht ik helemaal niet aan iets fouts ... 8-)
Maar :
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4087967)
M'n poesje heeft honger! 8-)

Moest dit nu door en forumster gezegd zijn had ik er toch een paar rare gedachten aan overgehouden ... ;-)

Nynorsk 4 mei 2009 21:32

mijne kater heeft goesting.

lantjes 4 mei 2009 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4088533)
mijne kater heeft goesting.

Die is daar absoluut te tam voor :P waarschijnlijk ligt hij in de zetel op zijn rug te maffen, neen?

longhorn 4 mei 2009 21:59

Schoon merelkes maar als ge een ekster- of kraaiennest vindt, dan moet ge er uw kat op afsturen.

Nynorsk 4 mei 2009 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4088556)
Die is daar absoluut te tam voor :P waarschijnlijk ligt hij in de zetel op zijn rug te maffen, neen?

hij zit op dit moment eigenlijk z'n territorium te verdedigen buiten :?
en daarnet liep hij huppelend achter pixie aan :?

's ochtends is hij wel te tam om nog maar z'n kop op te heffen als ik opsta.

Karma 4 mei 2009 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4088567)
Schoon merelkes maar als ge een ekster- of kraaiennest vindt, dan moet ge er uw kat op afsturen.

Die eet liever whiskas ...

lantjes 4 mei 2009 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4088567)

Ons katten hebben een bel aan voor de vogeltjes...
Eksters en kraaien moeten er ook zijn toch? Er komt de laatste paar weken een kraai (maar 't zou ook een kauw kunnen zijn, die hangt hier ook rond het hok) de eieren van ons kippen stelen enfin, stuk pikken om aan de inhoud te kunnen. Iedereen moet eten hé.....

Tavek 4 mei 2009 22:08

Idem hier, wij hebben ook zo een merelnest op 1 meter hoogte ! Midden in de tuin. De kater boegeert er niet naar (denneboom, heeft ie niet graag) en papa merel heeft stenen kloten en doet soms zo lelijk dat de kat gaat lopen.

Karma 4 mei 2009 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4088583)
Ons katten hebben een bel aan voor de vogeltjes...
Eksters en kraaien moeten er ook zijn toch? Er komt de laatste paar weken een kraai (maar 't zou ook een kauw kunnen zijn, die hangt hier ook rond het hok) de eieren van ons kippen stelen enfin, stuk pikken om aan de inhoud te kunnen. Iedereen moet eten hé.....

In onzen hof zit het vol kraaien en eksters .. zelfs zo erg dat je bijna geen andere vogels meer ziet. Mussen hebben we hier al jaren niet meer gezien, merels sporadisch ...

lantjes 4 mei 2009 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4088582)
Die eet liever whiskas ...

Whiskas? In your dreams ja, Sheba, Gourmet "Gold", SheziR (iets Italiaans) Royal Canin.......wat ik op mijn boterham te smeren krijg kost maar half zoveel per kg.

lantjes 4 mei 2009 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karma (Bericht 4088589)
In onzen hof zit het vol kraaien en eksters .. zelfs zo erg dat je bijna geen andere vogels meer ziet. Mussen hebben we hier al jaren niet meer gezien, merels sporadisch ...

Als je graag kleine vogeltjes zoals mussen en mezen in de tuin krijgt is een bamboe haag aan te raden. Bij ons zit er een kolonie van een 40-tal huis- en ringmussen in die een ganse dag over en weer vliegen naar de rijkelijk gevulde voedertafel met graan voor de kippen.

Karma 4 mei 2009 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4088594)
Whiskas? In your dreams ja, Sheba, Gourmet "Gold", SheziR (iets Italiaans) Royal Canin.......wat ik op mijn boterham te smeren krijg kost maar half zoveel per kg.

Ja da's waar .. eigenlijk kost die kattenvoeding veel geld als ge't per kg uitrekent. Probleem is een beetje dat katten nogal kieskeurig zijn.
De mijne halen voor whiskas zelfs hun neus op. Felix daarentegen .. op voorwaarde dat het in de gelei is.
Wekelijks geef ik hen ook een varkenskoteletje in stukjes gesneden ... en dan peins ik ... een kat die een varken opeet ...

Karma 4 mei 2009 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4088604)
Als je graag kleine vogeltjes zoals mussen en mezen in de tuin krijgt is een bamboe haag aan te raden. Bij ons zit er een kolonie van een 40-tal huis- en ringmussen in die een ganse dag over en weer vliegen naar de rijkelijk gevulde voedertafel met graan voor de kippen.

Ja .. 'k heb niet zo te kiezen hé ... een rijhuizeke heeft nogal zijn beperkingen ...

lantjes 4 mei 2009 22:28

Och, er gaat meer verloren dan wat kattenvoer al hadden we de laatste keer bij Tom en Co om +100 euro.....
Een blikje "tonijn in eigen nat" daar zeggen ze ook geen nee tegen...of wat kippenwit.
Verwende nesten zijn het :p

Tavek 4 mei 2009 22:35

droog voer hier. Nu en dan wat vlees wat overblijft na een maaltijd.

Als ge hem vis geeft, begint ie te grommen en agressief te worden.

Jazeker 4 mei 2009 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4088578)
hij zit op dit moment eigenlijk z'n territorium te verdedigen buiten :?
en daarnet liep hij huppelend achter pixie aan :?

's ochtends is hij wel te tam om nog maar z'n kop op te heffen als ik opsta.

Waar zijn de helden gebleven?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be