![]() |
Merel heeft kleintjes !
1 Bijlage(n)
|
:cheer:
|
Citaat:
|
Er zullen er hier wel enkele zijn die eerder aan een A-cupje dachten van de een of andere Merel. :p
|
Citaat:
Maar : Citaat:
|
mijne kater heeft goesting.
|
Citaat:
|
Schoon merelkes maar als ge een ekster- of kraaiennest vindt, dan moet ge er uw kat op afsturen.
|
Citaat:
hij zit op dit moment eigenlijk z'n territorium te verdedigen buiten :? en daarnet liep hij huppelend achter pixie aan :? 's ochtends is hij wel te tam om nog maar z'n kop op te heffen als ik opsta. |
Citaat:
|
Citaat:
Eksters en kraaien moeten er ook zijn toch? Er komt de laatste paar weken een kraai (maar 't zou ook een kauw kunnen zijn, die hangt hier ook rond het hok) de eieren van ons kippen stelen enfin, stuk pikken om aan de inhoud te kunnen. Iedereen moet eten hé..... |
Idem hier, wij hebben ook zo een merelnest op 1 meter hoogte ! Midden in de tuin. De kater boegeert er niet naar (denneboom, heeft ie niet graag) en papa merel heeft stenen kloten en doet soms zo lelijk dat de kat gaat lopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De mijne halen voor whiskas zelfs hun neus op. Felix daarentegen .. op voorwaarde dat het in de gelei is. Wekelijks geef ik hen ook een varkenskoteletje in stukjes gesneden ... en dan peins ik ... een kat die een varken opeet ... |
Citaat:
|
Och, er gaat meer verloren dan wat kattenvoer al hadden we de laatste keer bij Tom en Co om +100 euro.....
Een blikje "tonijn in eigen nat" daar zeggen ze ook geen nee tegen...of wat kippenwit. Verwende nesten zijn het :p |
droog voer hier. Nu en dan wat vlees wat overblijft na een maaltijd.
Als ge hem vis geeft, begint ie te grommen en agressief te worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be