![]() |
Nog eens AK47 tegen Politie
dit is waarschijnlijk in een ander Schaarbeek en St Joost ten Node geeurt dan dat van de vele brusselse forummers hier?
Want als ik zo'n feiten aanhaal, dan ben ik paranoide en zegt men in hun schaarbeek zo'n zaken niet te zien. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-politie.dhtml in elk geval, de onveiligheid in ons land is maar een gevoel, beste mensen. |
het is maar een gevoel
bewustwording zal er komen als iedereen 1 keer bestolen , beschoten of verkracht is geweest |
Als er maar plaats zal zijn voor die twee, in 't gevang !!
Voor de volgende 30 jaar. Hier, in Holland of in een ontwikkelingsland, kan me niet schelen. |
Wel, het gevangprobleem kan simpel opgelost worden mocht een sniper van de flikken die kerel koud maken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:silly: |
Jonge gasten die wat stoer wilden doen, we zijn ook jong geweest.
Iedereen heeft wel een groot keukenmes,maar slaat daarom niet aan het moorden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand mij zou proberen te wurgen zou dat ook meteen zijn laatste foute beslissing zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Die mensen kunnen er niet aan doen dat ze geboren worden in een schijtbuurt ergens aan't Stuivenbergplein, en dat ze niet goed weten hoe zich te gedragen in zoiets enorm complex als onze maatschappij. Haten zal niks oplossen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En bovendien: het boeit niemand wat iemand hoort te doen of wat iemand mag doen. Het enige wat boeit is: wat er gebeurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be