Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Nog eens AK47 tegen Politie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122645)

TypO 4 mei 2009 16:09

Nog eens AK47 tegen Politie

dit is waarschijnlijk in een ander Schaarbeek en St Joost ten Node geeurt dan dat van de vele brusselse forummers hier?
Want als ik zo'n feiten aanhaal, dan ben ik paranoide en zegt men in hun schaarbeek zo'n zaken niet te zien.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-politie.dhtml

in elk geval, de onveiligheid in ons land is maar een gevoel, beste mensen.

FDM 4 mei 2009 16:28

het is maar een gevoel

bewustwording zal er komen als iedereen 1 keer bestolen , beschoten of verkracht is geweest

De schoofzak 4 mei 2009 16:37

Als er maar plaats zal zijn voor die twee, in 't gevang !!

Voor de volgende 30 jaar.

Hier, in Holland of in een ontwikkelingsland, kan me niet schelen.

Tavek 4 mei 2009 17:09

Wel, het gevangprobleem kan simpel opgelost worden mocht een sniper van de flikken die kerel koud maken ?

Fallen Angel 4 mei 2009 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 4087982)
Wel, het gevangprobleem kan simpel opgelost worden mocht een sniper van de flikken die kerel koud maken ?

Tiens ik dacht dat u een pacifist was? :twisted:

Flanelcondoom 4 mei 2009 17:14

Citaat:

Er is geen gevangprobleem. Dat is een mythe.

IronChef 4 mei 2009 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 4087894)
het is maar een gevoel

bewustwording zal er komen als iedereen 1 keer bestolen , beschoten of verkracht is geweest

Dus als je bestolen wordt verander je in een rechtse conservatief die de "multicul" verwerpt en op het Vlaams Belang stemt?

:silly:

BlueThunder 4 mei 2009 17:20

Jonge gasten die wat stoer wilden doen, we zijn ook jong geweest.
Iedereen heeft wel een groot keukenmes,maar slaat daarom niet aan het moorden.

Garry 4 mei 2009 17:37

Citaat:

Op heterdaad betrapt, oppakken en demonteren voor door de onderdelen. Gewoonweg ontmantelen, longen nieren hart en noem maar op, alles wat bruikbaar is om andere burgers het leven mee te schenken. De rest naar de Zoo voor de leeuwen te voederen.

Garry 4 mei 2009 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IronChef (Bericht 4087995)
Dus als je bestolen wordt verander je in een rechtse conservatief die de "multicul" verwerpt en op het Vlaams Belang stemt?

:silly:

Misschien niet, maar telkens ik zo iets te horen krijg zoals die man die door dat stel Marokkaanse boefjes doodgestampt werd op de autobus, dan hoop ik diep in mijn binnenste dat het de vader mag zijn van zo een fanatiek multicultureel propagandist.Misschien niet, maar telkens ik zo iets te horen krijg zoals die man die door dat stel Marokkaanse boefjes doodgestampt werd op de autobus, dan hoop ik diep in mijn binnenste dat het de vader mag zijn van zo een fanatiek multicultureel propagandist.

Nynorsk 4 mei 2009 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4088063)
Misschien niet, maar telkens ik zo iets te horen krijg zoals die man die door dat stel Marokkaanse boefjes doodgestampt werd op de autobus, dan hoop ik diep in mijn binnenste dat het de vader mag zijn van zo een fanatiek multicultureel propagandist.Misschien niet, maar telkens ik zo iets te horen krijg zoals die man die door dat stel Marokkaanse boefjes doodgestampt werd op de autobus, dan hoop ik diep in mijn binnenste dat het de vader mag zijn van zo een fanatiek multicultureel propagandist.

en 'k zal 't geen twee keer zeggen.

Fallen Angel 4 mei 2009 17:54

Citaat:

Ik vermoed dat u de agressieveling De Moor bedoelt?
Als iemand mij zou proberen te wurgen zou dat ook meteen zijn laatste foute beslissing zijn.

Garry 4 mei 2009 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4088071)
en 'k zal 't geen twee keer zeggen.

Ik weet niet hoe het komt. Machientje heeft gefaald denk ik.

Flanelcondoom 4 mei 2009 17:58

Citaat:

Stop nu eens te vechten tegen de symptomen.

Die mensen kunnen er niet aan doen dat ze geboren worden in een schijtbuurt ergens aan't Stuivenbergplein, en dat ze niet goed weten hoe zich te gedragen in zoiets enorm complex als onze maatschappij.

Haten zal niks oplossen.

garfield 4 mei 2009 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 4088042)
Op heterdaad betrapt, oppakken en demonteren voor door de onderdelen. Gewoonweg ontmantelen, longen nieren hart en noem maar op, alles wat bruikbaar is om andere burgers het leven mee te schenken. De rest naar de Zoo voor de leeuwen te voederen.

de commentaren worden even smakelijk als die van hln. 8-)

beste vriend 4 mei 2009 18:07

Citaat:

In China zijn ze met zoiets bezig toch...

Herr Oberst 4 mei 2009 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4088090)
Stop nu eens te vechten tegen de symptomen.

Die mensen kunnen er niet aan doen dat ze geboren worden in een schijtbuurt ergens aan't Stuivenbergplein, en dat ze niet goed weten hoe zich te gedragen in zoiets enorm complex als onze maatschappij.

Haten zal niks oplossen.

Als ze het hier toch zo slecht hebben, niets houdt hen tegen om hier hun schup af te kuisen.

Flanelcondoom 4 mei 2009 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 4088116)
Als ze het hier toch zo slecht hebben, niets houdt hen tegen om hier hun schup af te kuisen.

Ze zijn hier geboren.

En bovendien: het boeit niemand wat iemand hoort te doen of wat iemand mag doen. Het enige wat boeit is: wat er gebeurt.

Herr Oberst 4 mei 2009 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4088123)
Ze zijn hier geboren.

En bovendien: het boeit niemand wat iemand hoort te doen of wat iemand mag doen. Het enige wat boeit is: wat er gebeurt.

Om in uw redenering te blijven: het 'gebeurt' nu eenmaal dat mensen die parasieten hartsgrondig haten. Nutteloos van uwentwege dus om dat aan te klagen.

De_Laatste_Belg 4 mei 2009 18:17

Citaat:

Zo gemakkelijk om ook u op heterdaad te betrappen. Perfect excuus om ons van uw haat te verlossen. Wat zeg ik ? 't Is misschien een idee om van alle VB'ers af te raken ? De meerderheid moet toch te vinden zijn voor zo'n schitterend zuiverdend idee ? Gewoon op heterdaad betrappen. Desnoods geven we je rechterarm en hand met een vlakke palm een helpende hand ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be