Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   1 op 5 Vlaamse jongens heeft moeite met homo's! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122656)

Gezond Vlaanderen 4 mei 2009 17:49

1 op 5 Vlaamse jongens heeft moeite met homo's!

De Standaard: 04/05/2009:

Vlaamse jongeren willen liever niet gezien worden met een homo in de buurt...
Het grootste merendeel vindt homoseks enorm vies...
Vlaamse jongeren vinden het vooral storend als jongens zich gedragen als meisjes...

1 op 5 lijkt me nog weinig! Wat willen homo's nog meer? We kunnen het "abnormale" toch niet gelijk gaan stellen als "normaal"? Natuurlijk een volkomen normale reactie van hetero's: homo's zijn inderdaad tegendraads en dat geeft een negatieve uitstraling naar hetero's toe!

Homo's zijn (in meer if mindere mate) aanvaard door de Vlamingen maar overdijven mag niet: 90% van de Vlaamse jongeren wil ook het homohuwelijk meteen terug afschaffen en homo-rechten afnemen.

Akkoord of niet akkoord?

hurricane 4 mei 2009 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4088075)

Vlaamse jongeren vinden het vooral storend als jongens zich gedragen als meisjes...

1 op 5 lijkt me nog weinig! Wat willen homo's nog meer? We kunnen het "abnormale" toch niet gelijk gaan stellen als "normaal"? Natuurlijk een volkomen normale reactie van hetero's: homo's zijn inderdaad tegendraads en dat geeft een negatieve uitstraling naar hetero's toe!

Homo's zijn (in meer if mindere mate) aanvaard door de Vlamingen maar overdijven mag niet: 90% van de Vlaamse jongeren wil ook het homohuwelijk meteen terug afschaffen en homo-rechten afnemen.

Akkoord of niet akkoord?

Deze stelling lijkt me zwaar door de bocht.
Sterker nog, ik denk dat de aanvaarding van homo's door jongeren er veel soepeler is op geworden.
Maar dan heb ik het wél over homo's en niet over sujetten die continu provoceren en met rose pluimen in hun gat lopen.
Die maken de aanvaarding alleen maar moeilijker.

Bhairav 4 mei 2009 18:12

1 op 5 maar? Misschien voor een groot stuk Marokanen (niet dat die daar zelf geen ervaring mee hebben...).
Valt reuze goed mee allemaal. Vlaanderen word lekker decadenter met den tijd... :twisted:

Ambiorix 4 mei 2009 18:28

hebt ge al eens een homo gezien? ermee geconverseerd? hebt ge hem een hand durven geven?

man man, hoe wereldvreemd toch:roll:

Andro 4 mei 2009 18:35

Quele horreur!

An Arkos 4 mei 2009 18:39

Ok, dit kan geen serieuze account zijn, heeft die gast al iets gezegd dat niets met homo's te maken had?

De schoofzak 4 mei 2009 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 4088161)
hebt ge al eens een homo gezien? ermee geconverseerd? hebt ge hem een hand durven geven?

Ah gij konverseert !! Amai. Sjapo hoor.

Laat voor de rest die oude man met zijn schrik voor homo's maar gerust. Hij zal er mee sterven, met zijn fobie. Ongeneeslijk.

dirk001 4 mei 2009 19:22

Homoseksualiteit is een zonde, onnatuurlijk en moet ontmoedgid worden !

globalmedia 4 mei 2009 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 4088075)

Akkoord of niet akkoord?

welk museum heeft den deze losgelaten:-)

HOUZEE ! 4 mei 2009 21:47

Bij ons in de straat woont er ook enen. Staat ook al jaren op de ziekenkas maar is ne sympathieke vent.

filosoof 4 mei 2009 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 4088161)

Waarschijnlijk wél, zonder te weten dat 't "er zo één" was.
Lesbiennes ken ik er drie, ja. (zelfverklaarde, anders zou ik 't niet weten)

LiberaalNL 4 mei 2009 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirk001 (Bericht 4088294)

Volgens een sprookjesboek uit het jaar nul dat vervolgens tig keer verkeerd is herschreven....

longhorn 4 mei 2009 21:56

Ik vind 1/5 weinig. Toen ik een 'jongere' was zo'n 25 jaar geleden zou die teller wellicht op de helft hebben gestaan (zonder cijfermateriaal, gewoon gutfeeling). Een goede evolutie.

HOUZEE ! 4 mei 2009 21:57

En daarbij we dromen toch allemaal wel eens van de verboden vrucht, is niks mee, het leven is al veel te kort en experimenteren moet je doen.

filosoof 4 mei 2009 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door longhorn (Bericht 4088562)
Ik vind 1/5 weinig. Toen ik een 'jongere' was zo'n 25 jaar geleden zou die teller wellicht op de helft hebben gestaan (zonder cijfermateriaal, gewoon gutfeeling). Een goede evolutie.

gutfeeling via je prostaat?:|:? J�*, dan, uiteraard:twisted:
(bij de paters op school geweest?)

longhorn 4 mei 2009 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4088571)
gutfeeling via je prostaat?:|:? J�*, dan, uiteraard:twisted:
(bij de paters op school geweest?)

Over wat zit gij nu te zeveren?

filosoof 4 mei 2009 23:48

Citaat:

't Staat in den bijbel? En David dan, rommelde die ook niet een beetje?;-)
Word vlug Rooms, dan kun je 't gaan biechten en vergiffenis krijgen van meneer pastoor.

filosoof 4 mei 2009 23:49

2x

Dronkoers 5 mei 2009 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4088557)
Waarschijnlijk wél, zonder te weten dat 't "er zo één" was.
Lesbiennes ken ik er drie, ja. (zelfverklaarde, anders zou ik 't niet weten)

Jammer dat dit geen k&k is, want zo'n open goal laat ik nie graag gaan :-D

Raf 5 mei 2009 06:13

Citaat:

Homoseksualiteit is een zonde

Alleen voor mensen die zich laten hersenspoelen door de een of andere sekte, zoals het katholicisme.

Citaat:

onnatuurlijk

Homoseksualiteit komt bijzonder vaak in de natuur voor. Er is dus niets "onnatuurlijks" aan.

Citaat:

en moet ontmoedgid worden !

Ja, dat moet je vooral doen: homoseksuele mensen met een schuldgevoel en een negatief zelfbeeld opzadelen... :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be