![]() |
Zoekfunctie uitschakelen
Geachte moderatie en lezers,
Afgelopen tijd heb ik mij flink lopen ergeren aan de traagheid van het forum. Het veroorzaakt niet kunnen antwoorden op berichten, berichten die meerdere malen worden gepost wegens ongeduldig klikken, en frustratie in het algemeen. Ik weet niet of meerdere forummers hier problemen mee hebben, maar ik heb alvast met drie internetverbindingen hetzelfde gejakker. De enorme pieken en dalen in de snelheid doen bij mij de indruk wekken dat het forum traag gaat vanaf het moment dat iemand per se de zoekfunctie moet gebruiken. Zou het niet verstandiger zijn dat hele gebeuren van de site te halen en de niet-luie forummers een groot plezier te doen? |
Citaat:
|
... omdat het dan traag gaat, tiens! ;)
|
Citaat:
'k Zal eens zoeken of er al een draadje over bestaat se ......8-) Als het effe traag gaat is't de schuld van liberalist_NL uiteraard ... ;-) |
Nu moet iedereen persé die zoekfunctie testen zeker?
|
Citaat:
|
Even uppen deze draad, want ik word er gek van, die traagheid.
Misschien die Fransen die de servers beheren eens een flink pak slaag op hun baret-dragende kont geven? |
Ik zou toch ook willen weten waarom het zo traag gaat (of soms helemaal niet).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geduld is een schone deugd, mijn jongen.:-) Een tip om de forumtraagheid te ontlopen: niet op politics komen.;-) Als dit voorkomt bij mij, doe ik gewoon verder met wat ik bezig was. |
Ik denk dat er best een nieuwe server gezocht wordt want een forum zonder zoekfunctie, en nu ook al zonder een 'nieuwe berichten' functie merk ik, is een forum zonder geheugen, alsof we hier allemaal maar wat zitten te 'lullen' in een koetjes en kalfjesforum, en om de haverklap een nieuwe draad moet opstarten. Wat pretendeert politics.be eigenlijk te zijn vraag ik me af.
Probeer eens met netfirms in Canada, niet duur, en er zijn er waarschijnlijk nog veel betere. Een paar nummers overplaatsen en klaar zijn Jan en Kees. Er is gewoon geen enkel ander forum dat ik ken dat zo traag is, en waar er gediscusieerd wordt over het 'uitschakelen van de zoekfunctie'. Wie wil er nu een been afzagen? En ja ik weet je kan via een zoekrobot zoeken, maar kom aan zeg, een beetje zelfrespect. Of willen we de boel censureren? Leest de moderatie dit? Is er interesse om dit toch wel serieus probleem op te lossen? Men zou ook eens moeten pogen te onderzoeken waarom het forum traag is, want dat is niet normaal, ook als wordt de zoekfunctie op normale wijze gebruikt. Voor 10 dollar per maand heb je toch voldoende bandwijdte, of vergis ik me? O ja, toch ook bedankt aan de inrichters en vrijwilligers die dit forum gaande houden. |
Dit probleem wordt wel degelijk opgevolgd. Meer zelfs er is een uur geleden een nieuwe server besteld die dit weekend klaargemaakt wordt. Deze server is véél krachtiger dan diegene die we nu hebben en we verwachten dan ook dat de problemen bij ingebruikname van deze voorbij zullen zijn.
Onze excuses dat dit allemaal zo lang heeft moeten duren, maar de eenvoudigste oplossing (i.c. betere hardware) is tegelijk ook die met de grootste financiële impact en dat is meteen de reden dat we zo lang "treuzelden". Onze financiën komen allemaal van particuliere personen, waardoor het niet enkel maar bestellen is om het probleem op te lossen. De zoekfunctie is nu (terug) tijdelijk weg tot we het forum gemigreerd hebben naar de nieuwe server. De bedoeling is dat dit een kwestie van dagen is. In afwachting alvast bedankt voor uw begrip. |
gezien het groot aantal bezoekers en clicks per dag is het misschien financieel interessant om wat adverteerders aan te trekken:-)
|
Citaat:
Met dank aan politics.be |
Citaat:
Aha, zo zit het dus. Bedankt voor de opheldering! Alvast veel sukses gewenst met jullie nieuwe server. |
waarvoor gebruiken jullie die zoekfunctie eigenlijk ?
allé, da's toch niet echt iets essentieels ? |
1 Bijlage(n)
Essentieel is hier uiteraard niets. ;)
De zoekfunctie is echter wel handig voor: Nieuwe Berichten en hiervoor: Bijlage 48832 |
Citaat:
|
Citaat:
laat staan dat ik weet waar het te vinden en ik overleef dit forum allang totaal overbodige functie dus :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be