![]() |
WoW
1 Bijlage(n)
![]() Ik heb hier nog de doos met dvd's liggen en vroeg me af of er hier nog mensen zijn die het spelen .... Een jaar of twee geleden heb ik het er afgesmeten omdat het nogal tijdrovend en duur werd ... Maar nu ik het doosje nog eens bekijk zou ik het terug willen installeren ...:-( Hoewel het maandelijks betalen me wel tegensteekt ... Maar 't schijnt dat er nu ook al gratis servers zijn te vinden , iemand daar info over ??? |
Komende van u dacht ik gelijk aan dit toen ik deze topic zag verschijnen...
:twisted: |
Echte mannen spelen KoL !
Hardcore ! |
Citaat:
[uitdaagmodus]Neenee , 't gaat over een spelletje , maar ja , meisjes kunnen ni WoW spelen hé , da's een beetje te moeilijk ... Meisjes spelen met poppen , kokenéteke spelen met barbie en zo , dat wel , maar op ne pc spelen , nee da kunnen ze ni ...;-)[/uitdaagmodus] (En , gaat ge'm dll'en ??? :-D) |
Citaat:
|
Ik hou het maar bij RTW en M2TW.
|
Citaat:
Citaat:
|
Triodenken :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
manta's topic om zeep in een 10-tal posten :cheer:
|
Ruik ik hier een orgie? :cheer:
|
Oooooooooh jaaaaaaaaaaah !:lol:
|
Precies wel ja.
|
Citaat:
|
'k Ben gestopt na 4 jaar. Iemand een dertigtal characters hebben?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Supersister toert constant door het land en is mede door de humoristische teksten en veelzijdige muzikale aanpak een graag geziene groep in menig jongerencentrum. De single Radio, een voorbode van de derde elpee Pudding En Gisteren, is een hoogtepunt in het oeuvre van de band en schiet vlot de hitparade binnen. Supersister presenteert Pudding En Gisteren op de planken als een theatervoorstelling met het Nederlands Danstheater. In het najaar verschijnt er een verzamelaar in de serie Superstarshine. Hierop staat onder meer een nog niet eerder uitgebrachte live-uitvoering van het nummer Wow. Deze versie, met een lange, droogkomische aankondiging door Stips, groeit uit tot een waar cultfenomeen. Je kunt in die tijd geen feestje bezoeken zonder het nummer te horen. Tekst van wow: "We gaan besluiten met het intelligente nummer, dat gebasseerd is op de woorden wow, wow en nog eens.............goed zo. Wow wow wow Wow wow wow wow wow wow wow wow wow Wow wow wow wow wow wow Wow wow wow wow wow wow wow ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be