![]() |
Homo-erotiek en de Vlaamse Beweging
Ik vind dat een boeiend thema.
2 Grote Vlaams-nationale iconen zijn gekend als homoseksueel : Joris van Severen en Cyriel Verschaeve. En dan is er nog de IJzertoren he, dat gigantische fallussymbool. Weten jullie nog zo van die dingen ? Bestaan hier studies over ? |
Is Bart Debie (ofzo) ook geen viespeuk?
|
genoeg over te vinden, de hele völkische körperkultur waar dergelijk gedachtengoed op teert is één grote, roze farce in een donkerbruin kleedje. De verafgoding van de grote papa-homo heeft hier gewoon plaatsgemaakt voor een gans volk van kleine kindhomootjes.
|
Citaat:
Je weet wel Jorg Haider en het Vlaams Belang. |
Joris Van Severen was anders nogal bekend over zijn contacten met vrouwen. En dan druk ik het nog héél zacht uit.
|
Citaat:
|
Nu ja. Pak dat het allemaal vlammende homosexuelen waren. Et alors?
|
De Griekse beginselen ... echt zo oud als de straat.
|
Citaat:
|
:cheer: Verschaeve :cheer:
Wat een man, die Verschaeve. Zoveel jaar na zijn dood ontdekken de linksen dat hij misschien homo was. En homo's zijn plotseling terug vies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins, op een gegeven moment poste er iemand dat Verschaeve misschien wel eens homo was geweest. Een aantal linksen hier op het forum vonden toen plotseling dat homo's vies waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vertel het je maar zoals ik het me herinner, dat is alles. |
Juist ja...
|
Citaat:
|
Heeft sexuele geaardheid iets te maken met politieke voorkeur?
Ik denk het niet(vb Pim Fortuyn) Hoewel veel homo's zich geroepen voelen door het het poco-denken van links. By the way ,volgens mij wemelt het van latente homesexuelen bij het VB. Overdreven macho gedrag,bottinnen ,korte broeken, om de homogevoelens en frustratie te onderdrukken. Zie je ook veel bij de makkakken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be