![]() |
AEL is tegen verandering
Citaat:
Ik vind dat positief. De Belgische Marokkanen zijn hier geboren en hoeven niet vrijheidstrijders te spelen in de Scheldestad. Laat ze genieten van voetbal en van hun leven. |
Hoe laag zijn we gezonken ?
dubbel
|
Je had ook volgende kunnen quoten
Citaat:
|
Citaat:
|
De ael is gewoon extreem rechts, grappig hoe links voor hun is.
|
Citaat:
|
Toen Justine Henin voor de eerste keer de Proximus Diamond Games Antwerp won is mijn broer door de politie op de vingers getikt. Dat Henin gewonnen had was geen reden om toeterend door de stad te rijden dixit de brave politie-agente. Ik veronderstel dus dat de Antwerpse hermandad de handen vol had?
|
Citaat:
Voetbal maakt hun gelukkig.Waarom dan verstoren ? Een kennis van me was gisteren aanwezig in een Antwerpse voetbalkroeg. Daar waren alle nationaliteiten samen en de meesten waren voor Barcelona. Toen Barca scoorde werd er samen gejuichd en gevierd. Er waren daar tussen in Cogolezen,Israelis,Nigerianen,Chinezen,Turken enz... Politiek werd op zij gelegd en voetbal bracht de mannen dichter naar elkaar. De cartoonkwestie laat weer hun ware aard zien. Een niet-joodse Deen maakt een cartoon over Mohamed(godsdienst) en AEL maakt als revanche een cartoon van Anne Frank tijdens de WO2.:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be