Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Drie dagen op te vullen met plezante dinges! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=122767)

Heftruck 6 mei 2009 17:02

Drie dagen op te vullen met plezante dinges!

Eind juni komt een IJslandse vriendin een paar dagen logeren. Buiten een paar dagen Graspop hebben we ook drie dagen om vanalles en nogwa te gaan doen en bezien. Ze komt aan in Brussel dus daar gaan we zowiezo nen toer doen en waarschijnlijk den avond doorbrengen. We gaan zowiezo ook een dagske naar Antwerpen en eventueel ook naar Gent. 't Zal een beke ne mix worden van shoppen, leuke plekskes bezien, lekker eten en 's avonds uitgaan.

Nu mijn vraag; wat zijn zo de dingen die zij volgens elle zowiezo moet gezien/gedaan hebben in ons contreien?

Dronkoers 6 mei 2009 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4092018)
Eind juni komt een IJslandse vriendin een paar dagen logeren. Buiten een paar dagen Graspop hebben we ook drie dagen om vanalles en nogwa te gaan doen en bezien. Ze komt aan in Brussel dus daar gaan we zowiezo nen toer doen en waarschijnlijk den avond doorbrengen. We gaan zowiezo ook een dagske naar Antwerpen en eventueel ook naar Gent. 't Zal een beke ne mix worden van shoppen, leuke plekskes bezien, lekker eten en 's avonds uitgaan.

Nu mijn vraag; wat zijn zo de dingen die zij volgens elle zowiezo moet gezien/gedaan hebben in ons contreien?

De Trappisten! ;-)

en Dronkoers' tenenparadijs 8-)

Derk de Tweede 6 mei 2009 17:04

Lijkt ze op Björk ? :?

Graziëlla 6 mei 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4092018)

Je moet eens naar Bokrijk gaan!! Om haar het verleden van onze cultuur te laten zien!

Scherpenheuvel is ook interessant! Er is altijd veel volk daar en van alles te beleven!

Dronkoers 6 mei 2009 17:06

Ge kunt doktertje spelen :-P

Mitgard 6 mei 2009 17:09

burgertrutten die zich in anarchisten verkleden en naar graspop gaan.

Dronkoers 6 mei 2009 17:11

Villa Tinto

O, en de stripclub in Graz haar buurt ;-)

La Chunga 6 mei 2009 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziëlla (Bericht 4092028)
Scherpenheuvel is ook interessant! Er is altijd veel volk daar en van alles te beleven!

Striptease-bar?:twisted:

In Gent? Tja, Sint-Baafskathedraal met Lam Gods (met meertalige luisterset); Gravensteen mét gids en in 't Patershol �* volonté Vlaamse ribbetjes met kruidenaardappel gaan eten in de 'Amadeus'. Bijvoorbeeld.

Flanelcondoom 6 mei 2009 18:23

Flanelcondoom.

Knipp 6 mei 2009 18:33

Brugge !
En Gent op de terugweg.

berre 6 mei 2009 18:36

Leuven, de studentenstad der studentensteden :cheer:

Txiki 6 mei 2009 19:46

Vraag is: moet ze per se veel gezien hebben? Een goe café, leuk pinten pakken en de dag zelf zien hoe dat verder verloopt, is veel plezanter dan rondhossen.

Ge moet ni vergeten: ze komt maar een paar dagen. Geniet van haar, en zij van u. De rest moet ze maar ne keer doen als ze voor een week komt.

ps: gij denkt toch ni dat ik mijn bezoek van volgende week ga rondsleuren naar "bezienswaardigheden" zeker? E café ja. Zeveren, drinken, lachen, onnozel doen. Meer is ni nodig.

Heftruck 6 mei 2009 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4092228)
Vraag is: moet ze per se veel gezien hebben? Een goe café, leuk pinten pakken en de dag zelf zien hoe dat verder verloopt, is veel plezanter dan rondhossen.

Ge moet ni vergeten: ze komt maar een paar dagen. Geniet van haar, en zij van u. De rest moet ze maar ne keer doen als ze voor een week komt.

ps: gij denkt toch ni dat ik mijn bezoek van volgende week ga rondsleuren naar "bezienswaardigheden" zeker? E café ja. Zeveren, drinken, lachen, onnozel doen. Meer is ni nodig.

Jaja, 'k weet het wel, da's ook ni de bedoeling da we constant rondcrossen zenne. Maar constant op cafe zitten is ook ni de bedoeling. ;-)

Heftruck 6 mei 2009 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4092132)
Flanelcondoom.

ROFL! :-P

Txiki 6 mei 2009 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4092246)
Jaja, 'k weet het wel, da's ook ni de bedoeling da we constant rondcrossen zenne. Maar constant op cafe zitten is ook ni de bedoeling. ;-)

Nee tuurlijk ni. Awel, pakt gewoon uwe fiets en volg eens het kanaal in uw buurt he. Zoiets

En als ge echt ni weet wat doen met haar, belt mij op, kzallekik me wel met haar bezig houden 8-)

From_Vlaanderen 6 mei 2009 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 4092154)

Ge moet die griet niet te hard laten schrikken hé.

Als gij denkt dat gij na graspop nog veel gaat zien, behalve uwe matras of uwe blafond;-), dan gade daar mee naar de trapisten.
En ook naar borgerout.

Dronkoers 6 mei 2009 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 4092246)

Oe nie?

Jazeker 6 mei 2009 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door berre (Bericht 4092154)

Ik ken die stad niet maar het is wel een leuke :cheer:

Andro 6 mei 2009 21:26

Wil je lekker en gezellig gaan eten, dan raad ik jou restaurant Rooden Hoed aan, op de oude koornmarkt te A'pen.

Zucht 6 mei 2009 21:27

Als je naar Antwerpen gaat, vergeet niet haar het seminibeeldje te tonen boven de ingangspoort van het steen. Het is misschien wel een oud-Germaans of vikings souvenirtje, dus een gemeenschappelijke band met de Ijslanders. Bovendien is het een vruchtbaarheidsgod, dus, alle troeven zijn voorhanden om haar te impressioneren.

Ook nog wat uitleg http://home.euphonynet.be/semini/aksie.htm , maar je kan ook je eigen verhaal bedenken natuurlijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be