![]() |
Drie dagen op te vullen met plezante dinges!
Eind juni komt een IJslandse vriendin een paar dagen logeren. Buiten een paar dagen Graspop hebben we ook drie dagen om vanalles en nogwa te gaan doen en bezien. Ze komt aan in Brussel dus daar gaan we zowiezo nen toer doen en waarschijnlijk den avond doorbrengen. We gaan zowiezo ook een dagske naar Antwerpen en eventueel ook naar Gent. 't Zal een beke ne mix worden van shoppen, leuke plekskes bezien, lekker eten en 's avonds uitgaan.
Nu mijn vraag; wat zijn zo de dingen die zij volgens elle zowiezo moet gezien/gedaan hebben in ons contreien? |
Citaat:
en Dronkoers' tenenparadijs 8-) |
Lijkt ze op Björk ? :?
|
Citaat:
Scherpenheuvel is ook interessant! Er is altijd veel volk daar en van alles te beleven! |
Ge kunt doktertje spelen :-P
|
burgertrutten die zich in anarchisten verkleden en naar graspop gaan.
|
Villa Tinto
O, en de stripclub in Graz haar buurt ;-) |
Citaat:
In Gent? Tja, Sint-Baafskathedraal met Lam Gods (met meertalige luisterset); Gravensteen mét gids en in 't Patershol �* volonté Vlaamse ribbetjes met kruidenaardappel gaan eten in de 'Amadeus'. Bijvoorbeeld. |
Flanelcondoom.
|
Brugge !
En Gent op de terugweg. |
Leuven, de studentenstad der studentensteden :cheer:
|
Vraag is: moet ze per se veel gezien hebben? Een goe café, leuk pinten pakken en de dag zelf zien hoe dat verder verloopt, is veel plezanter dan rondhossen.
Ge moet ni vergeten: ze komt maar een paar dagen. Geniet van haar, en zij van u. De rest moet ze maar ne keer doen als ze voor een week komt. ps: gij denkt toch ni dat ik mijn bezoek van volgende week ga rondsleuren naar "bezienswaardigheden" zeker? E café ja. Zeveren, drinken, lachen, onnozel doen. Meer is ni nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ge echt ni weet wat doen met haar, belt mij op, kzallekik me wel met haar bezig houden 8-) |
Citaat:
Als gij denkt dat gij na graspop nog veel gaat zien, behalve uwe matras of uwe blafond;-), dan gade daar mee naar de trapisten. En ook naar borgerout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je lekker en gezellig gaan eten, dan raad ik jou restaurant Rooden Hoed aan, op de oude koornmarkt te A'pen.
|
Als je naar Antwerpen gaat, vergeet niet haar het seminibeeldje te tonen boven de ingangspoort van het steen. Het is misschien wel een oud-Germaans of vikings souvenirtje, dus een gemeenschappelijke band met de Ijslanders. Bovendien is het een vruchtbaarheidsgod, dus, alle troeven zijn voorhanden om haar te impressioneren.
![]() Ook nog wat uitleg http://home.euphonynet.be/semini/aksie.htm , maar je kan ook je eigen verhaal bedenken natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be