![]() |
Van Gogh's oor werd afgekapt door Gauguin
Vincent had een homofiele vriend
die ook als schilder naam had verdiend. De impressionist bleek een syfilist en bovendien bijzonder bijziend. Paul, snij eens een zonnebloem voor mijn volgende creatie |
Dit is toch al jaren bekend.
Bovendien waren beiden verslaafd aan dat beruchte groene drankje, waarvan de naam me even is ontschoten. Verder vind ik Van Gogh een waardeloze schilder. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker een waardeloze schilder. Je moet je schilderijen ook nog kunnen verkopen, als je niet waardeloos wil zijn. |
Citaat:
Van Gogh en Gaugain kennende, zou het wel eens een jaloersheidsdrama kunnen zijn over een gedeelde hoer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie cultuursmaak is dan ook saai ;-)
|
Citaat:
![]() |
Wat maakt het nu uit door wie die mens zijn oor afgekapt werd...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarmee ik niks verkeerds zeg over ongewone homo's :roll: |
ik vind absint de winnaar in dit verhaal :cheer:
|
Citaat:
Beide goede schilders trouwens, maar mijn bewondering gaat ook meer uit naar Breughel, mijn eerste en enige liefde zou je zelfs kunnen zeggen als het op kunst aankomst. |
Allemaal dikke zever , golle kent er niets van ... :evil:
Van Gogh z'n oor is er helemaal niet afgesneden ... Het verlies van z'n oor is simpel te verklaren maar de bewijzen zijn ondertussen vakkundig weggewerkt door den nwo ...8-) Op een avond was Van Gogh tv aan't zien (VRT , toen nog BRT , 't was ne fervent kwisser en dus volgde hij steeds blokken ...) , toen Gauguin hem op z'ne gsm belde om te vragen of bij hem ook het internet was uitgevallen is de batterij van z'ne Nokia ontploft ... Bewijzen kan ik het niet , daar hebben de geheime diensten wel voor gezorgd , maar iedereen die de zaken objectief bekijkt kan het zo zien ...8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be