![]() |
Ra Ra Ra Wie is het ?
Ik moet natuurlijk een methode ontwikkelen waarmee ik m'n microportretten kan testen.
Ra Ra Ra, welke forummer is het ? |
1.
Op handen en voeten sluipt hij door de steppe. De zware bak bier die in de loop der jaren met z'n rug is vergroeid, lijkt hem niet te deren. Maar een grazer is het niet meer. Wie nauwkeurig toekijkt, ziet hoe hij de oren spitst. |
Citaat:
|
2.
Op een nacht is z'n verbeelding weggelopen. Dat is slecht afgelopen, ze heeft hem uit wraak op zolder nesten gebaard. Het formaat van die muizen bevalt hem maar weinig. Als ze groter waren, dan kon hij dromen van tijgers dresseren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nu eerst even naar de colruyt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MaGnifiCat, in zeven woorden rond.
Zucht. Er is geen toekomst meer voor schrijvers. Ik ga kruiswoordraadsels ontwerpen de rest v d dag. |
Citaat:
|
Ja, ik vond het ook wel grappig :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
Of dat goed nieuws is voor jou weet ik niet. Want het betekent dat je beurt nog moet komen. :lol: |
3.
Ze had een mooie hoed met achttien pluimen. Op een dag verdwenen er een paar. Sindsdien bekijkt ze elke gesluierde vrouw alsof ze rondloopt met gestolen pluimen achter de oren. Het liefst zou ze al die sluiers afrukken. Maar dat gebaar heeft ze veredeld, ze rukt zich nu elke dag een paar haren uit het hoofd. |
Citaat:
|
Citaat:
leuk spel! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be