![]() |
Tom Bonen haalt internationale media met cocaïne -feuilleton
Eindelijk een Vlaming in de internationale media!
Dat was lang geleden sinds Merkx. |
Ik hoorde op de radio iemand hem "(S)Tom Boonen" noemen.
|
Eigenlijk is heel dat gedoe van die voorbeeldfunctie en zo dikke zever. Juridisch is iedereen gelijk voor de wet en Boonen moet net zo behandeld worden als iedere andere recidiverende harddruggebruiker. Niet minder streng, maar ook niet strenger.
|
zijn er dan echt nog mensen die wakker liggen van coke ?
't is tegenwoordig bijna onmogenlijk er geen te pakken |
OPROEP AAN TOM BOONEN:
Man ik veroordeel u niet, ieder zijn pleziertje... Maar dat had ge nu toch wel kunnen weten, en ik denk dat je die moment ook wel voor ogen hield vlak voor je die lijn binnensnoof he. Ieder zijn pleziertje, maar ik raad u toch aan die chemie achterwege te houden. De natuur geeft wel sterkere middeltjes in het leven zonder al te slechte karma aan verbonden. |
Bijzonder idioot. Hij weet dat ze hem nauw volgen, waarom neemt hij dan die risico's? Hij weet wat voor bakken, overdreven kritiek hij kreeg, en nu doet hij dat zo maar opnieuw.
Domme, domme tom. Echt dom. |
Nouja, een die man zou in principe ook moeten kunnen doen en laten wat hij maar wilt na zijn uren he...
Uiteraard, 't is het één of het ander he Tom. We zullen altijd achter ons Tommeke blijven staan, niet van dat. Onzen Tom lijkt me ne fantastische mens, en het is niet aan ons zijn doen en laten te beoordelen. Die jongen is nu al zijn koers verloren voor wat he? Voor iets dat hij in zijn vrije tijd deed. Jammer voor hem, maar Tom, laat die chemie toch achterwege jongeman? Als je weet dat er hectaren bos verdwijnen voor cocaplantages... Tot het eindresultaat waar jij je koers verliest, is het dat waard? Keep it Natural Tom A natural blend is always the right blend of life |
Citaat:
Bye, bye Tom. |
Waarom kan hij die brol nu toch iet gewoon laten?
Wie zo een succes heeft, heeft dat spul toch niet nodig om zich goed te voelen? |
Citaat:
|
Citaat:
Indien anderen tijdens hun verlof betrapt worden op het gebruik van coke, zijn ze dan ookhun job kwijt? Komen ze dan ook in de krant? Ge moogt begot al iemand in koelen bloede neersteken en dan nog heb je "recht op privacy" nietwaar Adam G. en Mariusz O. Maar owee owee als je Tom Boonen heet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken iemand die werkte met verslaafde tieners en die mocht zelfs in zijn vrije tijd geen alcohol drinken. En wat denk je van medisch personeel, piloten, treinbestuurders, etc. Is het ok als die tijdens hun verlof aan de coke zitten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
En medisch personeel? Daar haal je dan nog eens een groep aan met het meest drugproblematiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom beweert dat hij (stom)dronken was.
Cocaïne wordt dikwijls gebruikt om het dronken effect van alcohol tegen te gaan. Dat iemand (stom)dronken is, daar hebben er niet zo velen iets op tegen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be