![]() |
martelingen, politics.be-style
wel, de CIA gebruikt waterbadjes en slaaponthouding. Best wel goede ideetjes, maar ik ben zeker dat de gemiddelde forummer hier het beter kan. Want zeg nu zelf, 11 dagen zonder slaap, dat is toch maar weinig origineel.
Daarom het onderwerp: wees eens creatief, bedenk DE marteltechniek bij uitstek om die (forum)terrorist te laten bekennen (dat em bvb een dubbelnick is). En heel misschien neemt de CIA je suggestie wel over eh! O ja, de bedoeling is bekentenissen te verkrijgen, niet om de (forum)terrorist te doden eh |
|
Citaat:
Ik wil er wel bedenken maar dan ... �* la tête du client. |
Citaat:
Hierna bekent ie alles. |
[quote]
Citaat:
ONMENSELIJK!!! |
Dit is leuk!
Dronkoers: bekogelen met botten. Z&G: geblinddoekt op een stoel vastbinden en twaalf uur lang loeihard de brabançonne afspelen. To be continued... |
[quote=Firestone;4100733]
Citaat:
|
Ik weet nog wel een aantal efficiënte technieken. Geleerd van de Guardia Civil, Ertzaintza en Polic�*a Nacional. En van de Franse politie natuurlijk.
|
Citaat:
|
vastbinden... rode mieren... bekennen of levend opgegeten worden...
|
Ledematen verticaal in 2 snijden :cheer:
|
Citaat:
|
De allerergste foltertechniek:
Uitdroging :-( |
Citaat:
|
De combinatie tandenstokers en vingernagels...
|
Citaat:
of bier met grenadine... |
Citaat:
Echt, ik ben er nog steeds niet goed van. EDIT: Floris Chocolat met grenadine drinken in een draad met system waaruit men niet ontsnappen kan |
Iemand fysiek dwingen te blijven eten. Moet vrij misselijkmakend zijn. :)
|
Het hele oeuvre van Jo Vally moeten beluisteren...
|
In een autokoffer steken, en daar een grote zak wiet aansteken. Daarna eruithalen en slaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be