Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Als Dick jullie hullup nodig heb (https://forum.politics.be/showthread.php?t=123082)

Derk de Tweede 12 mei 2009 13:18

Als Dick jullie hullup nodig heb

Dick Advocaat praat nu met de Rode Duivers.
Volgens mij wordt het niks.

Den Ardennees 12 mei 2009 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4101002)

"as Dick me hullep nodig hep, dan belt ie me maar thuis, want hij zit in Amerika, en ik zit voor de buis, en negeert m'n adviezen gaat ie geheid verlieze, dan krijgt ie de volle laag, en zit ie na tweij weke gewoon weer in De haag"

waar is de tijd naartoe:-D

Derk de Tweede 13 mei 2009 07:09

De zaak is rond!
Dick wordt de nieuwe bondscoach.
http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voe...ndscoach.dhtml

Djiezes 13 mei 2009 13:36

Derk de Tweede 13 mei 2009 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4102654)

Thanks!

Stef Leeuwenhart 4 juli 2009 19:12

Wat Advocaat bij de Belgische nationale ploeg komt doen begrijp ik niet goed, hij is daar een veel te goede trainer voor. Het leven gaat hem door de franstalige pers ook onmogelijk gemaakt worden, met een Nederlander aan het roer gaan die weer communotaire spoken beginnen zien.

Derk de Tweede 22 september 2009 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart (Bericht 4213660)
Wat Advocaat bij de Belgische nationale ploeg komt doen begrijp ik niet goed, hij is daar een veel te goede trainer voor. Het leven gaat hem door de franstalige pers ook onmogelijk gemaakt worden, met een Nederlander aan het roer gaan die weer communotaire spoken beginnen zien.

Hij droomt er al van...:|

Cisalpina 23 september 2009 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart (Bericht 4213660)

Als Advocaat zo slim is om alleen maar nederlandstalige spelers te selecteren/naturaliseren, dan zal hij niet vaak geconfronteerd worden met de franstalige pers.

Derk de Tweede 30 september 2009 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 4351734)
Als Advocaat zo slim is om alleen maar nederlandstalige spelers te selecteren/naturaliseren, dan zal hij niet vaak geconfronteerd worden met de franstalige pers.

Dick kennende trekt hij zich niets aan van welke taal dan ook.

Bovenbuur 11 oktober 2009 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes (Bericht 4102654)

Lol... :)

Derk de Tweede 15 november 2009 11:11

Rode Duivels - Hongarije het bewijs ?

stropdrager 15 april 2010 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4101002)

Het is inderdaad niks geworden. ;-)
In Rusland valt er nu eenmaal meer te verdienen.

Zwartengeel 15 april 2010 17:18

:cheer: crisis in belgique :cheer:

roger verhiest 15 april 2010 17:20

Voor geld danst ook de rode duivel...

stropdrager 15 april 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4443549)
Rode Duivels - Hongarije het bewijs ?

Bedankt Dick, voor de wereldschokkende 3-0 overwinning tegen Hongarije. :lol:

Weezer 15 april 2010 17:37

Heeft Azert, system of Henri al een :boo: Hollanders :boo: draad opgestart naar aanleiding van vanmiddag?

fb718882 15 april 2010 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropdrager (Bericht 4694527)
Het is inderdaad niks geworden. ;-)
In Rusland valt er nu eenmaal meer te verdienen.

Als coach van de Rode Duivels verdiende Advocaat 600.000 euro per jaar . Bij Zenith St Petersburg 6 miljoen , het zal dan bij de Russische nationale ploeg nog wel méér zijn .

daiwa 15 april 2010 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4694582)
Voor geld danst ook de rode duivel...

En gelijk heeft hij.
Komt daar nog hij het misschien niet meer zag zitten nog te werken bij de KBVB die om de haverklap haar eigen reglementen verkracht.
Zullen ze misschien afkijken van de federale regering die ook lak heeft aan haar eigen wetten.

fox 15 april 2010 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4695021)
En gelijk heeft hij.
Komt daar nog hij het misschien niet meer zag zitten nog te werken bij de KBVB die om de haverklap haar eigen reglementen verkracht.
Zullen ze misschien afkijken van de federale regering die ook lak heeft aan haar eigen wetten.

Tuurlijk heeft hij geen gelijk. Hij hield iedereen hier ongeneerd aan het lijntje en stond gewoon voor de camera iedereen te beliegen. Dat is gewoon laag. Uiteraard zal hem dit wat geld kosten maar dat zal natuurlijk peanuts zijn in vergelijking met wat de russen hem zullen geven.

Gewoon een l*l eersteklasse

En passant is hij er dan ook nog eens in geslaagd om eerlijke mensen zoals Franky Vandendriessche buiten te kegelen en om die idioten aan de bondstop in het zadel te houden. 3 maand later verbreekt hij dan gewoon zijn contract.

Hoe kan je dan ook maar enigszins gelijk hebben?

daiwa 17 april 2010 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4695173)

Hoe kan je dan ook maar enigszins gelijk hebben?

Als ik morgen een werkgever vindt die 10 of 20 keer meer wil betalen ben ik ook weg, zo simpel is dat.

Als je werkgever je niet meer nodig heeft kan je ook gaan ongeacht hoeveel jaar je ook voor hem werkte, ook zo simpel als wat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be