![]() |
Christenen zijn allemaal moordenaars!!!één!
Het staat namelijk in de bijbel, en de bijbel is het woord van god, en god weet alles. Vrees voor uw leven!
Klik. |
![]() :lolabove: Zulke mensen hebben professionele hulp nodig en stuurt men naar het RIAGG! |
Om de Christenen wat te ontzien: Jezus heeft wel het meeste van de barbaarsheden van het Oude Testament geannuleerd.
|
Citaat:
|
:roll:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De fundamenten van die abrahamische religies lijken op elkaar. Hun onderlinge strijd toont hun enge visie op de mens. Daarmee is niet gezegd dat er niet iets van te leren valt. De vraag wie nu eigenlijk 'de beste', of 'de slechtste' is brengt ons echter niet veel verder hedentendage. Slechts strijd zie ik als een gevolg van die discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't is toch stiekem wel grappig, als je met geweldadige quotes uit het oude testament komt dan zeggen mensen dat je eigenlijk alleen het nieuwe testament serieus moet nemen, maar als ik met een quote uit het nieuwe testement aan kom zetten die zegt dat de enige echte doodzonde vloeken is dan beweren mensen dat er wel meer vreemde dingen in het nieuwe testament staan, en dat je dat niet zo serieus moet nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik verwacht van ze dat ze denken, maar doen voor zover de wet het toelaat. |
Citaat:
Dat getuigt niet meteen van enige realiteitszin van uwentwege, maar soit. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be