![]() |
Deredactie.be maakt openlijk reclame voor SPA?
![]() Als je naar het verkiezingsdeel van de Vrt surft, http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/verkiezingen09 , wordt er openlijk reclame gemaakt voor een spa kandidaat via een youtube filmpje. Neutraliteit VRT? |
gus stemt voor Spa
vrt niet e en derbij, laat ze toch doen, spa is cava partij'tje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
spa in de geriatrie de spa hoopt op kiezers met geheugenverlies. De Alzheimerprof was niet vrij deze keer |
Indien Deredactie.be daar heel de tijd een SP.A filmpje plaatst, is dat ongepast.
Als ze daar geregeld een filmpje van een andere partij plaatsen is er niets aan de hand. |
Is het weeral van dat bij de VRT. Inderdaad de VRT is rood gekleurd.
Er loopt zelfs een klacht van VB tegen VRT. In vele debatten worden ze geweerd. Ook mocht Freya VDB eens extra terug komen naar een opname van Ter zake. De vooropname was niet zo geslaagd voor haar en de sp.. De journalist stelde te lastige vragen. Eén telefoontje vanuit de Spa naar de top in VRT en Freya mocht een uurtje later opnieuw geïnterviewd worden met schrapping van bepaalde vragen. Ook had de VRT vroeger een forum op haar website zoals dit forum hier. Een topic “ is Vlaanderen rijp voor een burgemeester van allochtone afkomst” bleef weken staan.Het topic werd gelanceerd door de VRT moderator. Een ander topic “ Is Vlaanderen rijp voor een burgemeester van Vlaams belang afkomst” werd door de moderator verwijderd. Toen de persoon protesteerde die het laatste topic had gestart, dreigde de VRT de persoon zijn identiteit te achterhalen en hem de kosten aan te rekenen om het topic te wissen. De persoon heeft dan een open brief geschreven naar de minister van Media. Ik kan het weten, want die persoon was ik. Ik heb ondervonden dat de VRT rood is en alles wat rechts is “aangepakt” wordt. Jammer dat ook mijn belastingsgeld er naar toe gaat…………… |
Citaat:
|
Citaat:
Straf, en het is goed dat u een brief schreef naar de minister. In feite zou iedere Vlaming even mondig moeten zijn als u. Nu, de maatschappij wordt steeds rechtser (godzijdank). Ergens denk ik dat op termijn men de linkse hegemonie ook bij de VRT niet meer zal kunnen volhouden, op een bepaald moment moét ook daar de dam breken. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Wtf? Dus ook voor VB dan uiteindelijk, indien alle partijen aan bod zouden komen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een voorbeeld van discriminatie omwille van politieke redenen en het ergste is dan nog dat ze er mee weg komen ook. :twisted: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=23 |
Citaat:
|
Ondergetekende heeft de "stemtest" inmiddels gedaan en kreeg een reeks balkjes te zien die vrijwel allemaal even hoog waren..maar blijkbaar met een voorkeur voor SLP en SPA .
Interessant was ook te zien dat Groen! ,tesamen met VB vrij hoog ingeschat stonden(2de positie gelijk op )... 8O (Ondergetekende stemde nog NOOIT links maar eerder O-VLD lokaal en NVA op hogere niveau's ) :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be