![]() |
Win leuke prijzen met het helpen van een student!
Ik ben voor mijn laatste doctoraatsonderzoek rond aankoopgedrag nog op zoek naar heel wat respondenten voor het invullen van mijn enquête. Als je deelneemt maak je kans op één van de cadeaubons van €25 elk. Deze enquête duurt maar 10 �* 15 minuten en kan via deze link ingevuld worden (tot en met 1 juni). Ik zal je eeuwig dankbaar zijn!
Ik weet dat dit hier misschien niet thuishoort maar ik wou jullie ook de kans geven om mee te dingen naar deze mooie prijzen. Alvast heel erg bedankt! Bert Vandecasteele Universiteit Gent Lessius Hogeschool |
Je beseft toch wel dat je door het verloten van een cadeaubon het gemiddelde aankoopgedrag van je correspondenten veranderd hè? Als iemand dwangmatig koopgedrag vertoont is zelfs een bon van 25 euro al een enorme verleiding, als er maar weer wat uitgegeven kan worden. En dit terwijl mensen die te ongeïnteresseerd zijn om zelfs maar uit te vinden over wat voor cadeaubon het gaat niet zullen deelnemen.
|
Leuk! Een spamdraad! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat hadden we nog niet eh!? :lol: |
|
Mo Bert toch! You cheap bastard! ;-)
|
Ken het niet een beetje meer zijn.
Voor een geeltje kom ik me bed niet uit! 100 Piek! |
Citaat:
|
Gaat die student dan ook vriendelijk zijn tegen mij als em ooit mijn baas wordt? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Als ge succes wil hebben met zo'n dingen op dit forum moet je bakken Duvel beloven in plaats van kadobons ... ;-)" Wat heeft dit forum met politiek te maken? |
Citaat:
Politiek, wat is dat misschien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be